العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 08-03-2009, 02:34 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
عمر الشقى بقى

الحمد لله رجعتلكم يا احلى منتدى ptmnlo123per122
ولله انا كنت هموت بس الحمد لله ربنا ستر حصل موقف كنت مع مصطفى صاحبى ومشيين على طريق العين السخنة رايحين نجيب اخت الواد مصطفى وواحد معاة اسبرينزا هزقنا وجرى( لوحدة كدة) علشان مصطفى ماشى براحة(بيتريق)طبعا انتو عارفين الشباب مصطفى كان ماشى 90كم هو غلبان فى سواقتة لما دة شتمنا مصطفى جرى وراة لغاية 120كم وخاف بس احنا كنا متنرفزين قولتلة طيب غير الاماكن انا هعرف اجيبة واحنا بنغير الاماكن رجلى جت فى الدركسيون ومتلمناش على العربية طبعا غلطة وانا بعد كدة مش همشى 100كم انا راجعلكم بكسرين فى دراعى الشمال وكسر اربع صوابع بردو شمال دة غير الجروح الى فى كل جسمى وغير الحتت الى اتخيطت بس الحمد لله انا اتكتبلى عمر جديد انا وصاحبى هو بردو قريب من كدة بس فى حجات اكتر لان انا وقعت فى العربية من ورا لاكن هو كان اودام انا وشى اتبهدل من الازاز ptmnlo123per172 بس خلاص توبة من دى النوبة ولا جرى ولا بتنجان بس الفيرنا دى عربية زبالة ولا اير باج ولا اى حاجة على العموم شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااا لكل الى سأل عليا ولله انتو بقيتوا اهلى الى على النتptmnlo123per154

قديم 08-03-2009, 04:15 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عمر الشقى بقى

حمد الله عالسلامه ؟ بكتبهالك مالموبايل ؟ سؤال للدرجة دي انتم رفعيين و اكروباتيين ، جديدة اوي حكاية تبديل الام3كن

قديم 08-03-2009, 04:50 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

والله يا حبيبى احنا كلنا زعلنا اوى من اللى سمعنا زعلنا علشان خايفيين عليك وعلى صاحبك وزعلنا لانكوا للدرجة دى هانت عليكو نفسكو وكنتو لاقدر الله ممكن تتاذو جامد بسبب التهور ده

معلش قدر الله وماشاء فعل والحمدلله انها جت على اد كده وانكوا اتعلمتوا درس اكيد مش هتنسوه تانى وحاول تيجى المقابلة الجاية علشان نطمن عليك ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 08-03-2009, 06:25 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

حمد الله علي السلامه يا محمد
احمد ربنا ان ماكنش فيه اير باج و الا كنتو اتبهدلتوا انتو الاتنين
الاير باج معموله علشان الناس الملتزمه و اللي رابطه الحزام كمان
انما المستهترين معلش يعني في الكلمه الاير باج ما تنفعهمش و حتضرهم اكتر
ربنا يستر عليك و تتعلم من الموقف دا لان كده بتعرض حياتك اللي ربنا مأمنك عليها للخطر
دا حسابك مع ربنا في دي
انما كمان بتعرض حياه اللي حواليك للخطر
لما يبقي واحد ماشي لا بيه و لا عليه و يقوم اتنين شباب مستهتر و ماعندوش ادني تقدير للمسئوليه زيكم كده خابطين فيه
ذنبه هو ايه؟؟؟؟؟؟
معلش كلامي شديد شويه بس انا فعلا متنرفز من الحركات الصبيانيه اللي مليانه استهتار بحياه الناس
مش حقولك اني لما كنت في سنك كنت ملتزم و بمشي بالراحه
لا كنت بجري و بخمس و بعمل حركات تخلي اللي يشوفني مستغرب
بس لا عمري عرضت حياتي و لا حياه و ممتلكات غيري للخطر
و دا الشعره اللي بتفرق بين القياده باحتراف و بين القياده المتهوره

حـازم خـضـر

قديم 08-03-2009, 12:02 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

الحمد لله و كويس انك اتعلمت

و بعدين حرامك عليك نفسك فى حد يغير اللاماكن و العربية ماشية

دا جنون مش تهور لامؤاخذة يعنى

و الف حمد لله على السلامة