العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 16-04-2010, 08:25 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لا تنسو الاقصى فهم لم ينسوه

إحنا عمرنا ما نسينا العيب على اللي مسكينا
مش مسأله اللى مسكينا
في اتفاقيات مينفعش تخالفها ولا ايه
طبعا في حاجات انا وانت وكل الناس منعرفهاش
ولو عرفنها مش هنفهمها
ptmnlo123per172

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 17-04-2010, 10:09 AM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ضبط سائق لوري يدخن الشيشه اثناء القياده:)

علي فكره يا حازم باشا
انا اشتغلت فتره في شركه استيراد وتصدير وكنت بركب مع السواقين دول لحد المينا في بور سعيد نودي كونتنرات وكان السواق والله عايش حياته كانه مش سايق وبيمش علي الطريق بمبدأ اللي يخاف علي نفسه يوسع
ومخدرات واكل وشرب ومقديها تليفونات وهو سايق
وبيبقا مش ماسك الطاره لا دا ساند عليها زي البلكونه كان البيه واقف بيتفرج من البلكونه بس للأسف مكانش بيتفروجو علي الطريق لا بيتفرجو علي اي حاجه تانية
ومن ضمن المرات كنت رايح السويس
وعربيتين من بتوع الوقود(اللي بيشيلوا خزانات وقود) بيلعبوا مع بعض يمشو علي اطراف الطريق واحد اقصي الشمال وواحد اقصي اليمين ويفتحوا السكه في النص تيجي تدخل بينهم يقفلو عليك ويلعبو بمقطوره الوقد اللي مجروره في الطريق ولو حد جدع بقي يخش مابينهم لحد ما جت لجنه بتوقفهم الناس جريت علي اللجنه واشتكوهم وسبناهم في اللجنه
استهتار بأرواح الناس وقلة أدب متناهية

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر
قديم 18-04-2010, 12:09 PM
الصورة الرمزية alaa@virus
alaa@virus alaa@virus غير متواجد حالياً
من انا؟: انا انسان مسلم والحمد لله
التخصص العملى: مبرمج
هواياتي: البرمجة وتصميم المواقع

alaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to behold
افتراضي رد: ضبط سائق لوري يدخن الشيشه اثناء القياده:)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mansoub504 مشاهدة المشاركة

علي فكره يا حازم باشا
انا اشتغلت فتره في شركه استيراد وتصدير وكنت بركب مع السواقين دول لحد المينا في بور سعيد نودي كونتنرات وكان السواق والله عايش حياته كانه مش سايق وبيمش علي الطريق بمبدأ اللي يخاف علي نفسه يوسع
ومخدرات واكل وشرب ومقديها تليفونات وهو سايق
وبيبقا مش ماسك الطاره لا دا ساند عليها زي البلكونه كان البيه واقف بيتفرج من البلكونه بس للأسف مكانش بيتفروجو علي الطريق لا بيتفرجو علي اي حاجه تانية
ومن ضمن المرات كنت رايح السويس
وعربيتين من بتوع الوقود(اللي بيشيلوا خزانات وقود) بيلعبوا مع بعض يمشو علي اطراف الطريق واحد اقصي الشمال وواحد اقصي اليمين ويفتحوا السكه في النص تيجي تدخل بينهم يقفلو عليك ويلعبو بمقطوره الوقد اللي مجروره في الطريق ولو حد جدع بقي يخش مابينهم لحد ما جت لجنه بتوقفهم الناس جريت علي اللجنه واشتكوهم وسبناهم في اللجنه
استهتار بأرواح الناس وقلة أدب متناهية
ياساتر يارب
يلعبو بأرواح الناس !!!!
يعنى الواحد يكون مروح لعيالة
او لاهلة
يقابل المجرمين دول حسبى الله ونعم الوكيل
قديم 19-04-2010, 08:21 AM
الصورة الرمزية massoft
massoft massoft غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: محاسب &sales out door in BARCLAYS Bank
هواياتي: السيارات و الانترنت

massoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تطوع بسيارتك لعمل الخير

جزاك الله خيرا

شوف دى
ايه رأيك بقى فى السرعه !!!!!

قديم 27-04-2010, 08:03 AM
الصورة الرمزية massoft
massoft massoft غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: محاسب &sales out door in BARCLAYS Bank
هواياتي: السيارات و الانترنت

massoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond reputemassoft has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لا تنسو الاقصى فهم لم ينسوه

ربنا هو المنتقم الجبار

و هو القادر على كل شىء

بس هى حكمة ربنا و الله اعلم الايام مخبيه لينا ايه

اللهم انصر اخواننا فى فلسطين ..... اللهم أمين

و بكرر شكرى ليك يا أبو نورا

شوف دى
ايه رأيك بقى فى السرعه !!!!!

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى