العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 19-07-2011, 10:44 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز ترخم علي مراتك تعالي اقولك ازاي ومتنساش تدعيلي

ثنائى ممتاز كورسير و مرمر... حوار راقى جدا من أثنين يعرفون معنى الحياة الزوجية الصحيحة.....ز
قديم 19-07-2011, 11:19 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

نصائح جميلة، وفي حاجات نستها:

وهي قاعدة قدام المسلسل إلا بتحبه وتستناه قولها: قومي اعملي لي كباية قهوة، وقهوة بالذات عشان تقف جبنها أحسن تفور. وبعد ما تعملها لك وتقعد اعمل نفسك اتكعبلت في السجادة ووقعها على الأرض.
خليها بعد ما تتمكيج بالليل وتلبس إلا على الحبل وتخلص بعد ساعة قلها: والله الماكياج ده مش عاجبني قوي، لو غيرتي اللون يكون أحسن، وياريت لو تلبسي حاجة تانية، وبعد ما تروح تعمل كدة وتقرب تخلص ترجع تلاقيك نايم.
طلع حاجة من هدومها القديمة إلا صغرت عليها طبعا، وقولها حبيبتي وحشني شكلك في البنطلون ده، طبعا هتسخن وتيجي تلبسه مش هيدخل، تقولها: خسارة كنتي بتبقى زي القمر وإنت لابساه.

وحاجات تانية ، بس كدة كفايا أحسن يقولوا علينا شريرين.

ههههههههههههههههههههههههه هه

لحسن يقولو علينا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ده احنا خلاص بقينا زي العميد حسام في الشر هههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tham1010 مشاهدة المشاركة

ثنائى ممتاز كورسير و مرمر... حوار راقى جدا من أثنين يعرفون معنى الحياة الزوجية الصحيحة.....ز

لا يا عم انا غلبان وناقل الموضوع لكن هيه الكلام ده ناوية تنفذه فعلا وطالع من جواها ههههههههههههههههه
قديم 19-07-2011, 11:32 AM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

وهي قاعدة قدام المسلسل إلا بتحبه وتستناه قولها: قومي اعملي لي كباية قهوة، وقهوة بالذات عشان تقف جبنها أحسن تفور.

تاني يوم ركبي تلفيزيون في المطبخ ويبقي يجي يجبه لنفسه ليه هو انتي الخدامه بتاعتوا والا ايه المهم انك عملتيليوا القهوه وبس

وبعد ما تعملها لك وتقعد اعمل نفسك اتكعبلت في السجادة ووقعها على الأرض.

هي الدنيا هطير سيبك منه زي القطط بسبع ارواح كبري ماغك وكملي المسلسل ولما يخلص ابقي قومي نظفي مش هطير يعني

خليها بعد ما تتمكيج بالليل وتلبس إلا على الحبل وتخلص بعد ساعة قلها: والله الماكياج ده مش عاجبني قوي، لو غيرتي اللون يكون أحسن، وياريت لو تلبسي حاجة تانية، وبعد ما تروح تعمل كدة وتقرب تخلص ترجع تلاقيك نايم.

انتي اللي غلطانه وتسمعي كلامه ليه وتروحي تغيري لبسك ومكياجك لو قالك مش عاجبني قويلوا انا مش عملاه ليك انا عملاه لنفسي ونامي وسبيه يطق من الغيظ

طلع حاجة من هدومها القديمة إلا صغرت عليها طبعا، وقولها حبيبتي وحشني شكلك في البنطلون ده، طبعا هتسخن وتيجي تلبسه مش هيدخل، تقولها: خسارة كنتي بتبقى زي القمر وإنت لابساه.

هههههههههههههههههههههه بكرا تكوني كويالوا بلطلون جنس قديم من بتاع زمان وقيليوا يا حبيبي فاكر ده البلطلون اللي روحنا بيه اي حته تيجي في بالك وبعدين تقويلوا ممكن تلبسوا وطبعا طبعا مش هيدخل فيه علشان الكرش ساعتها بقي روحي ضحكه عليه

مش هتعرفوا تغيظونا لان اي حاجه هتقولوها هقول ايه حلها ومش هتعرفوا تمسكوا علينا غلطه لانها لكها حلول بسيطه ومش تزعل حد بس العين بالعين والبادي اظلم

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 19-07-2011, 11:38 AM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هه

لحسن يقولو علينا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ده احنا خلاص بقينا زي العميد حسام في الشر هههههههههههه

لا يا عم انا غلبان وناقل الموضوع لكن هيه الكلام ده ناوية تنفذه فعلا وطالع من جواها ههههههههههههههههه
انا بس اللي عايزه اثبتوا من الكلام ده اننا لو عايزين نغيظ بعض مافيش اسهل من اننا نفضل نرد لبعض ونقف لبعض علي الواحده ولو هي عاملت فيه حاجه هو هيعرف يعمل فيها حاجات ولو هو عمل فيها حاجه هتعرف تفرسوا برضوا بحاجات
مش حلو اننا نعيش كل حياتنا اللي باقيا نغيظ في بعض ونمسك لبعض علي الواحده ونخلي كل واحد يبقي مش طايق التاني
يعني انا شايفه ان المفروض ان الحياه بنبي شويا ويقدروا الاتنين يكملوا صح مع بعض من غير اي ضغائن في قلب اي حد فيهم

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 19-07-2011, 01:27 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه هههههه

ايه الكلام الكبير ده يا مرمر اكيد الحفلة غيرتك ههههههههههههههههههههه

والله الواحد مبقاش عرفلك انتي الساحره الشريره ولا سندريلا بتاعت مصر موتورز ههههههههههههه

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا