العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 26-01-2011, 09:32 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "يوم الغضب".

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarken مشاهدة المشاركة

الكل له دور فى هذه الثوره ولولا تعثرالوصول الى المظاهرات الان لذهبت الان وحالا
ولكن سأكتفى بالمتابعه اليوم الى الصباح (لحين تشغيل مترو الانفاق ) وسأكون موجود بأمر الله غدا فى الشارع
كده انا فهمت انت ليه مارحتش امبارح
سامحنى
قديم 26-01-2011, 09:32 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

انا كان من راي ان الموضوع بين النظام والشعب يحل وديا بس بعد ما عرفت ان فيه ناس اتقتلت علي ايد الامن يبقي بقي ربنا ينصرنا ومش عايز المظاهرات تخلص غير ومعاها التغيير...

حبيبي يا دكتور نوح
انا برضة من رأيك كده
بس ازاااااااااااااااااي
فيه راجل محترم اسمه المهندس /حسب الله الكفراوي وزير الاسكان الاسبق ، تعرفه ؟؟
اه والله راجل محترم علىالاقل من وجهة نظري
اتصلو بيه مرة في التليفون على برنامج 90 دقيقة وبيكلمه معتز عن متابعته للبرامج والاخبار رد عليه فيم معناه
قاله لا بطلت ....... اصلها كلها بقت تسد النفس وانا راجل في اخر عمري ولا متحمل نرزفه ولا عصبية ولا هم وعاوز اعصابي تهدي لغايه لما يجي أجل ربنا ولا عاوز منصب ولا سلطة ولا مال
معتز / طيب ايه رايك في اللي بيحصل
الكفراوي / اللي بيحصل ده حاجة تجيب المرض لما تبقى الدولة مش حاسة بحاجة بيحسها الشعب والشعب مش شايف التنمية اللي بتقول عليها الدولة يبقى البلد تخرب لان دور الدولة او الادارة انها تحس بالللي بتديرهم ودور الشعب انه يساعد الدولة على الادارة لكن دول في وادي ودول في وادي

طبعا ده مش نفس النص اللي اتقال بس الكلام مما معناه كده ودي اقرب صورة اقدر اوضحها ليك على ما اذكر

اما بقى عن الحلول الودية فدي مش معركة اصلا اللي عملها معركة التصرفات الغير مسئولة من المسئولين ابتداء من اصغر موظفي الدولة فكر ياخد رشوة او يوقف المراكب السايرة لغاية رئيس وزارة اللي مش حاسس يعني ايه شعب وبلاش نتكلم اكتر من كده لحسن شكلي هاجي اشرف جنبك في وادي النطرون

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 26-01-2011, 09:34 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

الحزن يخيم على قرية مجند الشرطة قتيل بنى سويف فى مظاهرات الغضب بالقاهرة أمس.. وأهالى المجند فى انتظار عوده الجثمان.. وزوجته: أحمد كان ينتظر مولوده الأول خلال أيام

الأربعاء، 26 يناير 2011 - 19:05 خيم الحزن على قرية شنرا مركز الفشن ببنى سويف، بعد علمهم بوفاة ابنهم مجند الشرطة أحمد عزيز فرج عبد الله، بعد أن لقى مصرعه أمس فى مظاهرات القاهرة بميدان التحرير.

قديم 26-01-2011, 09:35 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarken مشاهدة المشاركة

جميع القنوات الفضائية العربية تتابع نشر احداث الثورة و الاعتصام فى مصـــر

بس تيجى على الفضائية المصرية تلاقى تطريقة عمل المكرونة البشامل
حاجه زباله
الواحد مش عارف يقول غير حسبى الله ونعم الوكيل
انت ماتعرفش انهم خصخصوا التليفزيون المصرى
بقى تبع دوله كوالامبور
قديم 26-01-2011, 09:37 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

ههههههههههه معلش يا عمر باشا انا اول مره اتشرف بتعليق على كلامك بس اشمعنى بكره ؟؟

علشان هو هيتحرك بحاجة من الاثنين يا اما البايك يا اما مواصلات
البايك مينفعش هتتبهدل منه
والمواصلات مينفعش لان التوقيت كان متاخر امبارح وميعرفش هيمشي ازاي واكيد محتاج على الاقل واحد معاه يشجعه مينفعش يمشي لوحده كده

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون