العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 07-06-2012, 03:30 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

مصالح الناس التانيين يا أستاذ ايمن ، يعنى لو احنا عربياتنا اللى راكبينها احلى من الزيرو تفتكر فى حد هيشترى جديد
لازم يموتلك العربية
ويسهل شرا الجديد والإحلال
انا شفت بنفسى على الطريق الدائرى 3 مقاطير محملة عربيات بولونيز و132 مهروسة تكاسى إحلال
واصحاب التكاسى دى دلوقتى بيجروا فى الشوارع علشان يلموا الأقساط ، ويروحوا لبتوع التوكيلات يقطموا وسطهم أكتر
لا اله الا الله
معرفش الغني في البلد دي بيستسهل يدوس علي الغلبان ويقاسمو في رزقه ويصعب عليه الحياه

اسوأ حاجه لما اللي معندوش ضمير ولا احساس يتحكم في الناس

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 07-06-2012, 03:51 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
للاهمية رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

[SIZE="6"]المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar
مصالح الناس التانيين يا أستاذ ايمن ، يعنى لو احنا عربياتنا اللى راكبينها احلى من الزيرو تفتكر فى حد هيشترى جديد
لازم يموتلك العربية
انا شفت بنفسى على الطريق الدائرى 3 مقاطير محملة عربيات بولونيز و132 مهروسة تكاسى إحلال
واصحاب التكاسى دى دلوقتى بيجروا فى الشوارع علشان يلموا الأقساط ، ويروحوا لبتوع التوكيلات
يقطموا وسطهم أكتر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

لا اله الا الله
معرفش الغني في البلد دي بيستسهل يدوس علي الغلبان ويقاسمو في رزقه ويصعب عليه الحياه

اسوأ حاجه لما اللي معندوش ضمير ولا احساس يتحكم في الناس
فى ايه اما العربيات دى كانت تفكك وتنباع فى السوق والفلوس بتاعتها تروح للحكومه برضه عادى مش هنقول حاجه بس تبقى قضت مصلحه وفكت ازمه فى سوق قطع الغيار بدل الاستيراد والقرف دا وهى كدا كدا عاوزه فلوس فبدل من انها تفرهما وتشترى فرامه من برا فى ايه لم كانت تفك العربيات دى !!!!!!!!!!!!
وبرا بيكهنوا العربيات بديل الصور اللى كنت رافعها من شويه
لكن برضه اما يجوا يكهنوا العربيات مش بيبوصوا لموديل العربيه لكن بيبصوا على الحاله ودا لان فى عربيات موديل من خمس سنين فاتت لكن اعفن واوسخ من عربيات موديل السبعينات
وانا لو اطبق الموضوع دا على العربيات الملاكى عمرى ما هفرط فيها ابدا اديهم نمرهم ورخصتهم واقولهم سلام عليكم العربيه عندى احسن من الجديده لدرجه ان والدى بيتحايل عليا اركب الاسبرانزا لكن انا مش بحب غير 132

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 07-06-2012, 04:13 PM
الصورة الرمزية mOuStaFa_ERTU
mOuStaFa_ERTU mOuStaFa_ERTU غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مونتير ومهندس صوت ومسجل فيديو ومراقب كاميرات فى الاذاعات الخارجية
هواياتي: قيادة السيارات والبلياردو

mOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond repute

ده دليل قاطع انهم عارفين ان العربيات القديمة برقبة الجديد عشان كده بيموتهم

:joy 23:
قديم 07-06-2012, 04:15 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

[SIZE="6"]المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar
لازم يموتلك العربية
واصحاب التكاسى دى دلوقتى بيجروا فى الشوارع علشان يلموا الأقساط ، ويروحوا لبتوع التوكيلات يقطموا وسطهم أكتر

فى ايه اما العربيات دى كانت تفكك وتنباع فى السوق والفلوس بتاعتها تروح للحكومه برضه عادى مش هنقول حاجه بس تبقى قضت مصلحه وفكت ازمه فى سوق قطع الغيار بدل الاستيراد والقرف دا وهى كدا كدا عاوزه فلوس فبدل من انها تفرهما وتشترى فرامه من برا فى ايه لم كانت تفك العربيات دى !!!!!!!!!!!!
وبرا بيكهنوا العربيات بديل الصور اللى كنت رافعها من شويه
لكن برضه اما يجوا يكهنوا العربيات مش بيبوصوا لموديل العربيه لكن بيبصوا على الحاله ودا لان فى عربيات موديل من خمس سنين فاتت لكن اعفن واوسخ من عربيات موديل السبعينات
وانا لو اطبق الموضوع دا على العربيات الملاكى عمرى ما هفرط فيها ابدا اديهم نمرهم ورخصتهم واقولهم سلام عليكم العربيه عندى احسن من الجديده لدرجه ان والدى بيتحايل عليا اركب الاسبرانزا لكن انا مش بحب غير 132
من وجهة نظرى بالنسبة للإحلال
العربية البولونيز او 132 لو سيحتها هتفردلك عربيتين تلاتة من بتوع دلوقتى سواء هيوندايات أو شيفروليهات
انا بقى صاحب توكيل كبييييير اوى
هاخد العربيات الاحلال وأطلعها برا تتفكك وتتسيح وتتختم وترجع تانى قطع غيار
ابواب رفارف والذى منه
قديم 07-06-2012, 04:20 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
Smile رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa3tef مشاهدة المشاركة

ده دليل قاطع انهم عارفين ان العربيات القديمة برقبة الجديد عشان كده بيموتهم
حمدا لله على السلامة يا مصطفى
اخبارك اه ؟

الكلمات الدليلية
132, fiat