العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 22-12-2010, 12:36 AM
walidelwahsh
Guest

افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

اسمي وليد عبدالله
36 سنة بكالوريوس هندسة الاتصالات عين شمس
كنت ضابط احتياط في رئاسة القوات الجوية
والان مهندس ستديو بمدينة الانتاج الاعلامي من 2002
عندي سيارة سيات توليدو 96 زيتي
عندي بنوتة سهيلة وولد عبدالرحمن ربنا يخليهم ويباركلي فيهم ويحفظهم من كل سوء
ساكن في عين شمس... ش احمد عصمت
قديم 22-12-2010, 11:37 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

اسمي وليد عبدالله
36 سنة بكالوريوس هندسة الاتصالات عين شمس
كنت ضابط احتياط في رئاسة القوات الجوية
والان مهندس ستديو بمدينة الانتاج الاعلامي من 2002
عندي سيارة سيات توليدو 96 زيتي
عندي بنوتة سهيلة وولد عبدالرحمن ربنا يخليهم ويباركلي فيهم ويحفظهم من كل سوء
ساكن في عين شمس... ش احمد عصمت

عم وليد باشا صباح الورد ده احنا طلعنا جيران يا كبير كدا انا اتاكدت ان عين شمس منبع العظماء وربنا يخليلك السكره سهيله والعسل عبد الرحمن ويطرحلك فيهم البركة ويجعلهم خلف صالح باذن الله ويوفقك في شغلك وتقبل تحياتي ولازم نتقابل قريب مينفعش نكون جيران بالاسم كدا انا ساكن في البرج اللي في وش محطة عين شمس بس النحية التانية من عين شمس الغربية
قديم 22-12-2010, 09:35 PM
MEDO ELMASRE MEDO ELMASRE غير متواجد حالياً
من انا؟: من المنصوره
التخصص العملى: فنى ديكور
هواياتي: المتوسيكلات الريس

MEDO ELMASRE will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اهلا بيك يا استاذ حماده ونورت المنتدي واتشرفت بمعرفة حضرتك وربنا يرجعك البلد بالسلامه بس انا لو منك مفكرش في الموضوع ده الواحد هنا بقا بيتمني ربع فرصه علشان يسيب فيها البلد ديه وربنا يعينك ويعنا وربنا يوفقك في دنيتك يا جميل وتقبل تحياتي
بص ياباشا انا مش ها اقولك شعارات وحجات من دى وارض مصر وتراب مصر وكده طبعا انا بسافر من وانا عندى 20سنه انا عمرى دلوقتى 30سنه بس فعلا مفيش حاجه من غير مقابل ودايما بيكون المقابل اكتر زالغربه انا معاك انها ادتنى انما اخدت كتيرررررررررر
قديم 22-12-2010, 09:47 PM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

عم وليد باشا صباح الورد ده احنا طلعنا جيران يا كبير كدا انا اتاكدت ان عين شمس منبع العظماء وربنا يخليلك السكره سهيله والعسل عبد الرحمن ويطرحلك فيهم البركة ويجعلهم خلف صالح باذن الله ويوفقك في شغلك وتقبل تحياتي ولازم نتقابل قريب مينفعش نكون جيران بالاسم كدا انا ساكن في البرج اللي في وش محطة عين شمس بس النحية التانية من عين شمس الغربية
ربنا يخليك يا باشا انا ليا عظيم الشرف..ربنا يخليك لدعوتك الحلوة دي لعصافيري الحلويين ويارب يرزقك انت كمان بالخلف الصالح
طبعا ححاول اضبط معاك بس مشكلة الشغل اني كل الايام بليل ...والصبح بابقي نايم...يعني عكس الناس بس ان شاء الرحمن ححاول ارتب معاك موعد ان شا الله على محطة المترو عشان نبقي على ارض محايدة

G IFT4UGI FT4U
قديم 22-12-2010, 10:20 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MEDO ELMASRE مشاهدة المشاركة

بص ياباشا انا مش ها اقولك شعارات وحجات من دى وارض مصر وتراب مصر وكده طبعا انا بسافر من وانا عندى 20سنه انا عمرى دلوقتى 30سنه بس فعلا مفيش حاجه من غير مقابل ودايما بيكون المقابل اكتر زالغربه انا معاك انها ادتنى انما اخدت كتيرررررررررر

ربنا يعينك يا حماده باشا ويرجعك لينا سالم غانم باذن الله وانا عارف ان الغربة وحشه بس والله انا قاعد هنا هو وحاسس اني غريب مش من البلد ديه انا مش عايز انكد عليك ههههههههه بس ايه اخبار الجو عندك يا زعيم واهم حاجه تدعيلنا دعوتين حلوين زيك كدا يا عمنا وتقبل تحياتي اخوك احمد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يا باشا انا ليا عظيم الشرف..ربنا يخليك لدعوتك الحلوة دي لعصافيري الحلويين ويارب يرزقك انت كمان بالخلف الصالح
طبعا ححاول اضبط معاك بس مشكلة الشغل اني كل الايام بليل ...والصبح بابقي نايم...يعني عكس الناس بس ان شاء الرحمن ححاول ارتب معاك موعد ان شا الله على محطة المترو عشان نبقي على ارض محايدة
G IFT4UGI FT4U

ربنا يعينك يا زعيم انا عارف قرف الشغل في مدينة الانتاج لاني اشتغلت فيها فترة صغيرة وكرهت نفسي الواحد مكنش بيدوق طعم النوم ربنا يعينك يا زعيم ولو كدا انا اجيبلك المترو لحد عندك يا باشا لو عايز هههههههههههههههههه وان شاء الله نتقابل علي خير