العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 06-03-2012, 02:53 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو عايزتتضرب انزل من العربيه عشان تتضرب براحتك

:funn y25:
قديم 06-03-2012, 03:23 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

انا بشكر حضرتك على تقديم النصيحة و ان حضرتك عرفت تقيم الموضوع صح

بالنسبة لى انا شخصيا .... انا بتقبل اى حاجة اى حد ممكن يعملها فى الطريق ....

يكسر عليا ... ماشى
يدينى انوار و هو ورايا و الحارة الشمال فاضية ... مش مشكلة .. اجى انا يمين علشان يعدى
بيتكلم فى الموبايل و مهدى و معطل الطريق وراه ... عادى جدا ... يمكن معاه مكالمة مهمة
بس الى فعلا بيخرجنى عن شعورى ان حد يشتم او يقل ادبه ... ده الى ممكن يخلينى اعمل اى حاجة فيه ...

الكلمة الطيبة فى اصعب المواقف ممكن تغير حاجات كتيرة اوى

شكرا على نصيحتك
قديم 06-03-2012, 07:03 PM
bebonet bebonet غير متواجد حالياً

bebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

انا بشكر حضرتك على تقديم النصيحة و ان حضرتك عرفت تقيم الموضوع صح

بالنسبة لى انا شخصيا .... انا بتقبل اى حاجة اى حد ممكن يعملها فى الطريق ....

يكسر عليا ... ماشى
يدينى انوار و هو ورايا و الحارة الشمال فاضية ... مش مشكلة .. اجى انا يمين علشان يعدى
بيتكلم فى الموبايل و مهدى و معطل الطريق وراه ... عادى جدا ... يمكن معاه مكالمة مهمة
بس الى فعلا بيخرجنى عن شعورى ان حد يشتم او يقل ادبه ... ده الى ممكن يخلينى اعمل اى حاجة فيه ...

الكلمة الطيبة فى اصعب المواقف ممكن تغير حاجات كتيرة اوى

شكرا على نصيحتك
انت اللى كلامك جميل ومفيد
وعلى فكره القصه دى
حصلتلى فى اول سنه
سواقه
لكن دلوقتى
خلاص
وبعمل زى ما انت بتقول
لان المشاكل مافيش وراها الا
الخراب
وشكراً على مرورك
تقبل منى كل الود والاحترام

قديم 06-03-2012, 07:08 PM
bebonet bebonet غير متواجد حالياً

bebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond reputebebonet has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 مشاهدة المشاركة

يعنى عمال تقول نافخ وشارخ ومش عارف ايه ومعرفتش تجرى وتغرز منه وتخليه يزنقك الزنقة دى ياللا معلش تعيش وتاخد غيرها وبعد كدة افتكر ان الجرى هو الجدعنة كلها هههههههه
ماهو انا كنت فاكره راجل عادى
يعنى زى حالاتى طلع ديناصور
وبيلم خرده
يعنى مش بيفهم بالعقل
وساعتها وقفتله لاننى
(أخذتنى العزة بالإثم)
فهمت بقى
وده علمنى انى ولا افترى
ولا يفترى على
قديم 06-03-2012, 09:47 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

ماهو انا كنت فاكره راجل عادى

يعنى زى حالاتى طلع ديناصور
وبيلم خرده
يعنى مش بيفهم بالعقل
وساعتها وقفتله لاننى
(أخذتنى العزة بالإثم)
فهمت بقى
وده علمنى انى ولا افترى
ولا يفترى على
هضحقك علي موقف زي اللي انت عملته حصلي اول ما اتعلمت سواقة كنت بجري ولقيت واحد طلع من تقاطع فجأة من غير ما ينور نور او كلاكس المهم فرملت جااااامد وكنت هلبس فيه بس ربنا ستر رحت معدي جنبه وقايله مش تخلي بالك يا .... وسيبته ومشيت لقيت جري وطلع قدامي وشغل انتظار قلت عادي هنزل اتخانق معاه وقفت ونزلت من العربية لقيت قدامي شابين الواحد فيهم قدي مرتين وراح اللي سايق ماسكني من التيشرتو قالي بتقول لمين يا .... روحت قلتلع نزل ايدك وهنكلم بالادب و رحت راجع خطوة لورا وقلته بقلك انت بس والله العظيم انا لو اعرف ان حجمك كده ما كنت شتمت ولا فتحت بقي ولو عايز تضرب اضرب وامري لله لاقيته هو وصاحبه ماتوا من الضحك واقعدنا نضحك احنا التلاتة وقالي معنتش تشتم تاني قلتله انت اللي غلطان وكمان انت مرجع الكرسي ومش باين منك غير راسك بس بس صدقني انا لو كنت شوفت انك جسمك عامل كده ما كنت هفتح بقي وقعدنا نضحك شوية وعدت ومن بعديها بقيت انا اللي اخلي بالي حتي لو كنت بجري وعمري بعدها ما كلمت حد سايق حتي لو هو اللي غلطان طالما عربيتي متلمستش والموضوع عدا علي خير