العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 04-12-2010, 09:58 PM
الصورة الرمزية gadix
gadix gadix غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس برمجيات

gadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud of
افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

الله ينور عليك يا جاديكس

انا كمان بفرش في رمسيس مكان التمثال علشان تبقي تيجي تنفعني

والله يا جاديكس انا ممكن اصدمك لان عندنا طقم سفرة 112 قطعه بتمن عربيتك اللي انتا طالع بيها السما ديه
و اتصدم ليه يا ابني ؟
انت فاكرني زي العالم الي بتضحكوا عليها و تقولولها الاطباق دي ماضي عليها نابليون بونابرت
علي رأي عادل امام انا عندي قلة ماضي عليها الريس قناوي بنفسه
ههههههههههههههههههههههههه هههه
و موضوع انك بتفرش في رمسيس ده شيء عادي و انا متوقعهولك لمستقبلك الباهر بعد ما الاستاذ خالد اثبت انك اي تي كفتة ههههههههههههه

سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله و الله اكبر و الحمد لله علي نعمة الاسلام و رضيت بالله ربا و بالاسلام دينا و بمحمد صلي الله عليه و سلم نبيا و رسولا

اكتب ان شاء الله ولا تكتب انشاء , بارك الله فيكم
قديم 04-12-2010, 11:27 PM
corsair
Guest

والله يا جاديكس انتا لو كنت من مؤسسي شركة مايكروسوفت نفسها وقعدت علي جهاز خالد باشا والله كنت هتعتزل المهنه وتبيع الشركة

الجهاز اقل ما يقال عليه انه مدمر شوف انتا بقا

ولعلمك الراجل اللي جه عمل الهارد ده عمله بعد ما ظبط الهارد لعم خالد وسيبتهوله ومشيت لانه مكنش موجود

يله هقول ايه ربنا يسامحك انتا وعمك خالد
قديم 06-12-2010, 03:48 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

ايه ياعم احمد الكلام الغريب اللى انت بتقوله دا ؟
ياباشا انت مقامك عالى وغلاوتك كبيره عندنا كلنا . وروحك الجميله وخفة ظلك دى مخليه للمنتدى طعم وحياه جميله . ربنا يباركلك ويديمها عليك دايما يارب .

Saif El Deen
قديم 06-12-2010, 10:58 AM
corsair
Guest

ربنا يخليك يا استاذ سيف علي كلام حضرتك الجميل ده وربنا يديم المحبة ما بينا وواحشتنا والله والف حمدلله علي السلامه وايه اخبار جو اسكندرية معاك
قديم 06-12-2010, 07:00 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يا استاذ سيف علي كلام حضرتك الجميل ده وربنا يديم المحبة ما بينا وواحشتنا والله والف حمدلله علي السلامه وايه اخبار جو اسكندرية معاك
تحفه يا أحمد بك . وانا نازل تانى بعد 15 يوم تقريبا . شغل برضو ان شاء الله . ياريتك تقدر تنزل ونتجمع تانى هناك .

Saif El Deen