العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 24-01-2011, 01:17 AM
mohamedmostafa mohamedmostafa غير متواجد حالياً

mohamedmostafa will become famous soon enoughmohamedmostafa will become famous soon enough
افتراضي رد: كيف ارد القرض من البنك

انا ممكن اخدها منك واكمل اقسطها واديك المقدم بالاتفاق ايه رايك يباشا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نرجو الرد سريعا
قديم 24-01-2011, 01:39 AM
mohamedmostafa mohamedmostafa غير متواجد حالياً

mohamedmostafa will become famous soon enoughmohamedmostafa will become famous soon enough
اعلان بالله عليكم المساعده سريعااااا

انا اشتغل كا مصمم جرافيك فى شركه كبيره وانا من القاهره واسكن فى شقه ايجار قديم ومرتبى فوق 3000 عايز اجيب سياره جديد ومعايا مقدم 10000 الاف وممكن ادفع قسط لحد 1500 ممكن اعرف ممكن اجيب ايه بالظبط
انا نفسى فى نيو اكسنت او الانترا الجديده او الحاجه ديه لو الموضوع مش هينفع ممكن تقولولى ممكن اجيب ايه سريعااااااا

ورجاء من استاذ سيف الرد عليا سريعا ويقولى ممكن اجيب ايه مش يسيبلى رقم تليفون ويقولى كلمنى يقولى ممكن اجيب كذا او كذا وكل الضمانات موجوده
قديم 24-01-2011, 02:34 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بالله عليكم المساعده سريعااااا

ربنا يهديك للخيار الصحيح لاكن رأى الشخصى ان المقدم ده يجيب فيرنا او لانوس او لوجان وعنى انا شخصيا كنت هجيب byd f3

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 24-01-2011, 04:39 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بالله عليكم المساعده سريعااااا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmostafa مشاهدة المشاركة

انا اشتغل كا مصمم جرافيك فى شركه كبيره وانا من القاهره واسكن فى شقه ايجار قديم ومرتبى فوق 3000 عايز اجيب سياره جديد ومعايا مقدم 10000 الاف وممكن ادفع قسط لحد 1500 ممكن اعرف ممكن اجيب ايه بالظبط
انا نفسى فى نيو اكسنت او الانترا الجديده او الحاجه ديه لو الموضوع مش هينفع ممكن تقولولى ممكن اجيب ايه سريعااااااا

ورجاء من استاذ سيف الرد عليا سريعا ويقولى ممكن اجيب ايه مش يسيبلى رقم تليفون ويقولى كلمنى يقولى ممكن اجيب كذا او كذا وكل الضمانات موجوده
مقدمك قليل جدا
يعنى مش هيناسب حضرتك غير عربية فى حدود 40 الى 50 الف
بس لى استفسار عند حضرتك
المقدم دة يشمل مصاريف تامين السيارة والمصاريف الادارية ولا لا
كمان بطاقت حضرتك مكتوب فيها الوظيفة ال حضرتك بتشتغلها ولا لا
كمان حضرتك مومن عليك ولا لا
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 24-01-2011, 06:26 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقسيط النوبيرا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed9999 مشاهدة المشاركة

1- مقيم فى القاهره
2-مفردات المرتب 3000ج
3-رينج الاسعار 45000 يجيبو نوبيرا 2003-2004
قوللى بقى القسط كام لو القسط فى رينج 500ج و المدفوع 30000ج

مردتش عليا لو عاوز نوبيرا او اكسنت تسعينات مقدم 20-30الف يبقى القسط كام فى الحالتين
حضرتك سالتنى مرة على ان المقدم 30 الف يعنى المتبقى 15 الف من اصل ثمن سيارة ب 45 الف
وبرضة عملت رد تانى فى موضوع تانى وبتقولى ان المقدم من 20 الى 30 الف
ارجوا تحديد المقدم وكمان تحديد الموديل ال حضرتك عيزة
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة