العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 14-06-2009, 06:09 PM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إلى شباب اللوست .. ارجوكو اكسفوا على دمكوا

قطييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييعة كان يوم اسود يوم ماظهرو
قديم 14-06-2009, 08:31 PM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute

طب وأيه الميزة انك تبين البوكسر بتاعك؟!
بجد انا عايز أشوف أي وسيلة جذب خاصة بالبوكسر
هل مثلا البنات أول ما حتشوف البوكسر بتاعك حتموت في دباديب(الأستيك)
ولا حتقع في غرام (التيكت)
أو هل مثلا البوكسر ده أختراع جديد مثلا ...... وبعدين معلوماتي ان أتخنها بوكسر مش حيعدي ال 10 جنيه

ربنا يشفي......بس على فكرة أنا ما بسكتش واللي بلاقيه كده بهزقه
لو عيل صغير بطبطب عليه واقوله (غطي **** يا حبيبي)
أما لو كبير شوية ما برضاش أقولها له وش كده أنا بس ببص له من فوق لتحت وأهز في دماغي
قديم 14-06-2009, 09:29 PM
wawa_07 wawa_07 غير متواجد حالياً

wawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud of

اصل احنا مش نفيعين غير فى تقليد الحاجات الهباب اما منفعة لا
وبعدين ترجع من البيت والتربيه لان لو كل واحد فيهم فيه اب راجل فى البيت مكنش خرجة كده
دا انا والله فى اولة ثانوى كنت جايب تشرت اسود وبنطلون اسود عادى خالص معجبش ولدى اما مولعلى فيه الله يرحمه ب
عاوزة يحجى يشوف الشباب والابهات السيبه ولده كده
دى بقة ايام سوده ربنا يستر ومتكنش الموده الجايه تمشى منغير بوكسر
قديم 14-06-2009, 10:10 PM
MORE83 MORE83 غير متواجد حالياً

MORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond repute

البوكسر باين ... عادى جدا يا جماعة
ما كل عورات الشباب باينة

أولا : انا بشكر أبو نورا على طرحه للموضوع دة و عايز أقوله ان المنظر اللى استفزك و استفز اسرتك فى المطعم بيحرج رجولتى بشكل كبير قدام مراتى لانها قربت تحس ان كل الرجالة كدة .... و بيخلينى أدعى كل يوم لبنتى اللى لسة عندها أسابيع لأن اللى جاى أسوأ بكل تأكيد

ثانيا : عمرى ما هدعى انى خبير فى علم النفس .. لكن أعتقد ان فعل إظهار البوكسر أو الـ LOW WEST دة هدفه الأول نفسيا هو الاستعراض و الظهور و دة كنوع من تعويض نقص معين .... و أفتكر ان النقص دة موجود عندنا كلنا لكن الشباب اللى من النوع دة بيطلعوه فى الصورة " المقززة " دى

ثالثا : أنا مش مع المناظر اللى بنشوفها فى الشارع آلاف المرات يوميا .... ولا مع الشباب اللى من النوعية دى لكنى بالتمس العذر .... و أفتكر ان الحل مش هيكون باننا نحلق لهم شعرهم و ندخلهم الجيش لأن عبد الناصر الله يرحمه مات

و حسبى الله و نعم الوكيل
قديم 15-06-2009, 01:53 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
رد: إلى شباب اللوست .. ارجوكو اكسفوا على دمكوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

وفيها ايه دكتور لما تقوم تصلى فى الطياره وهو ايه عيب يعنى لما تصلى فى الطياره علشان لو انفجرت يعنى لقدر الله ولا يعنى خدت صاروخ جو عوو باووووو تبقى تموتوا وانتم بتصلوا علشان ربنا يبعتكم وانتوا بتصلوا من مات على شى ابعثه الله عليه وللاا انتوا عاوزيين تموتوا على الرقص واللدنسptmnlo123per1116ول ا انت رايك ايه يا دكتورر
أخي العزيز جانبك كل الصواب في هذا الرد ، الدكتور من أكبرنا سنا و أعلانا قدرا بشهادة الأعضاء و دائما ما تكون مشاركاته تحمل السخرية في طياتها

أعتذر نيابة عن المنتدي يا دكتور

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)