العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 25-03-2013, 01:26 PM
الصورة الرمزية أدهم صبرى
أدهم صبرى أدهم صبرى غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل المستحيل
التخصص العملى: قاهر العمالقة وثعلب الثلوج
هواياتي: قتل الجواسيس وتدمير أعداء مصر

الموقع: تحت علم مصر فى أعماق الخطر عند جزيرة الجحيم بعد أرض الأهوال على إيدك اليمين
أدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond reputeأدهم صبرى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فتوى سلفية: السخرية من "سوستة وأبو حمالات" حرام شرعًا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdy_c_c مشاهدة المشاركة

لحد ما تخلص قراءة فى الحملة الصليبية على مصر
الناصر صلاح الدين رحمه الله طرد جميع المنافقين الذين يستنجدون ويستقون بالصليبيين والغربيين على بلادهم لخلافات داخلية.
رحمك الله ياصلاح الدين.

و رحت الشغل أصطبح بوكيل الوزارة الاخوانى الجديد اللى ما بيفهمش حاجة و احرق دمى معاه بتاع 5 6 ساعات كده و أشوفك بالليل
وهترضى حضرتك خلاص بالأمر الواقع وتشتغل مع واحد نصاب وحرامى
هى دى مش تبقى سلبية. !!!

اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان سيدنا محمد رسول الله

إتحاد الأطباء العرب
بخمسة جنيه انقذ اخوتنا السوريين بالتبرع برسالة فاضية
على رقم 9596
انشرها تؤجر

قديم 26-03-2013, 03:41 AM
الصورة الرمزية magdy_c_c
magdy_c_c magdy_c_c غير متواجد حالياً

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أدهم صبرى مشاهدة المشاركة

طيب خايفين ليه من الإنتخابات اللى هى الديموقراطية وحكم الشعب !!!
مين اللى فهمك ان الشعب خايف من الانتخابات هات أى نص من كلامى باقول فيه اننا خايفين من الانتخابات يا كذاب
بطل تكذب و تحور
قديم 26-03-2013, 03:47 AM
الصورة الرمزية magdy_c_c

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute

الناصر صلاح الدين تصدى للحروب الصليبية ولا يكونش حد تانى !!!
وأنا قلت ممكن تتهموه إنه خرب مصر زى يوسف الحسينى ماقال.
يا ضلالى يا كذاب يا جاهل أنا ما جبتش سيرة صلاح الدين خالص فى المشاركات حتى الآن انا بجد مش عارف أفهمك ازاى ، حاسس ان فى حد كبير بيمليك تكتب ايه
واضح انك من اللجان الالكترونية بتاع الخرفان اللى هى بتقعد تكتب و ترص كلام مش فاهماه و خلاص !!!
قديم 26-03-2013, 04:20 AM
الصورة الرمزية magdy_c_c

يا أستاذنا هو حضرتك مش قلت قبل كده إن الشعب جاهل.
هو الشعب ده جاهل ولا عظيم ولا إيه بالظبط !!!
قبل الإنتخابات تقولوا على الشعب عظيم وذكى وعارف مصلحته.
بعد الإنتخابات إذا اختار الإخوان والسلفيين يبقى جاهل ومرتشى وبتاع زيت وسكر !!!
يا كذاب يا مدعى يا ضلالى بقى أنا قلت ان شعبنا جاهل عرفت انك غبى و مثير للفتنة
طيب اهو اللى انا قلته يا جاهل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdy_c_c مشاهدة المشاركة

و الله الشعب كله قرفان منه
مبارك كان عنده دم لما قلنا له ارحل تنحى هو صحيح تعبنا شوية 18 يوم بس ابو جلد تخين بقى له 8 شهور لسا أساسا ً مش عاوز يفهم ان الشعب مش عاوزه
هو لازم يروح المحافظات كلها واحدة واحدة و يطرد منها زى ما حصل فى سوهاج
علشان يفهم
بس اعتقد باردوا مش هيفهم
و بعدين أنا باتكلم عن نفسى كمواطن شريف بيحب بلده و بيخاف عليها و مش باتكلم
بالنيابة عن الشعب و لا حاجة
شعب مصر عظيم جدا ً مش فرد واحد بس اللى يقدر يعبر عنه و لا يتكلم باسمه
شعب مصر مش جماعة محظورة يتكلم باسمها أى خروف و السلام افهم الفرق
قبل ما تهلفط فى الكلام
ابقى فكر قبل ما تكذب يا غبى يا ضلالى انا بس حبيت أكشف كذبك و ضلالك و ادعاءاتك أمام المنتدى كله يا جاهل مع انى محذرك قبل كده من الصاق كلمات لم ترد منى و وضعها فى مشاركاتى
اتقى الله و بطل تكذب و تحور
انت كذبت على فى كذبتين
  1. الأولى انى تعرضت لصلاح الدين الأيوبى مع انى لم أتعرض له فى هذه المشاركة من قريب أو من بعيد أو حتى ألمح له " يا جاهل لو حبيت أكتب عن صلاح الدين هافضل اكتب عنه سنة فى المنتدى "
  2. الثانية انى قلت ان الشعب المصرى جاهل و هذا غير صحيح زى ما هو واضح فى القتباس
و بما انك كذاب و ضلالى و مدعى جاهل و مثير للفتنة
لا يشرفنى الرد عليك بعد كده و حذارى انك تقتبس أى نص من كلامى و تقعد تحور فيه يا خروف

قديم 28-03-2013, 09:45 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

خروف المستحيل

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش