العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: انتخابات الرئاسه المصريه
ايمن نور 2 1.71%
حمدين صباحى 2 1.71%
جمال مبارك 46 39.32%
عمرو موسى 11 9.40%
عمر سليمان 12 10.26%
عصام العريان 5 4.27%
طلعت السادات 2 1.71%
شخص اخر 37 31.62%
المصوتون: 117. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 14-07-2010, 08:52 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الهبوط على القمر بين الكذب والحقيقة

ههههههه, والله أستاذ يأبونورا, الموضوع ده أنا عارفه تقريبا من أنا عندى 15 سنة وأكيد الشريط كان مزور لأسباب سياسية, زى موضوع شرايط الهشك بشك بتاعة أبن لادن اللى طلعت قريب.

ومين اللى هيطلع القمر الأول؟ بسم الله الرحمن الرحيم, الأجابة :أيران.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 14-07-2010, 08:57 PM
corsair
Guest

انا مش عارف الناس ديه جنس ملتها ايه بجد حاجه تخلي الواحد حاسس انه زي ما قال كيمو كونو بديل وودان كبيره
قديم 14-07-2010, 09:33 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

والله يا جماعة هى صدمة طبعاً خاصة فى قيمة الانجاز على الصعيد البشرى عموماً وصدمة طبعاً اننا نلاقى كل الادلة العلمية غير الشريط حتى تؤكد ان العلم البشرى لسه قدامة سنين على ما نقدر نبعت ناس لاقرب الاجرام السماوية لكن امريكا متعودين منها على الكذب والتدليس ديه مش جديدة عليهم
بس برضو المحزن ان حقيقة زى ديه فضلت مستخبيه السنين ديه كلها بما يؤكد نظريه المؤامرة التاريخية وان الغرب كله ماهو الا شويه حرامية نصابين بيضحكو على العالم كله لنهبه والسيطرة عليه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 14-07-2010, 09:37 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

الأمبريالية هى السبب, هما عايزين يوفروا أفضل عيشة لشعبهم والثمن مش مهم, العيب على اللى سايبنهم يعملوا اللى هما عايزينه المهم فلوس المعونة.
كدبة القمر وحرب العراق وحرب فييتنام وأيران وكوريا وأسرائيل وأفغانستان, أنا مش عارف أحنا أزاى مستحملين الناس دى, وأحسن حاجة أنهم بيعملوا الحاجات دى بأسم الديمقراطية, يعنى أحنا فعلا عندنا ودان طويلة وديل بس بنكدب على نفسنا.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

التعديل الأخير تم بواسطة Injection ; 14-07-2010 الساعة 09:43 PM
قديم 15-07-2010, 12:37 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

هما الأمريكان كده يحبوا البروباجاندا حتى ولو كانت لموضوع كله كذب فى كذب ، وللعلم دول ناس فاضيين وبيضحكوا على العالم كله ، فاكرين لما قالوا إنهم شايفين ماركة الملابس الداخلية بتاعة صدام حسين ؟ ولولا الخونة من الشعب العراقى ماكانوش عرفوا طريق هذا الرجل حتى الآن ، ولحد دلوقت مش عارفين يقبضوا على أسامه بن لادن

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية

الكلمات الدليلية
لائحة عقوبات التأخر عن مواعيد الحضور, موتوسيكلات, رحلات, صيني