العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 04-11-2010, 04:52 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هدية كبيرة اوىىىىىىى (( لعدو النساء )) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عارفينوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

ربنا ميحرمنى من قلبك الكبير

مطمنتنيش على العمود بأه كويس ولا ايه الكلام
هههههههههههههههههههه
ولا اعرف عنه حاجه ربنا يتوله

كريم على
قديم 04-11-2010, 05:49 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

انت فين يا كورسير مهران عاملك الموضوع ده مخصوص وفيه رساله ليك وبيرد على موضوعك كمان الى هوا الى عاوز يتجوز يلحق ويخش هنا تقريبا الموضوع اسمه كده صح؟ الله يمسيك بالخير يا كورسير ههههههههههههه وعلى رائ كورسير لو لم اكن متزوجا كان هيبقى اشطه اوى هههههههههههه
قديم 04-11-2010, 06:06 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

انت فين يا كورسير مهران عاملك الموضوع ده مخصوص وفيه رساله ليك وبيرد على موضوعك كمان الى هوا الى عاوز يتجوز يلحق ويخش هنا تقريبا الموضوع اسمه كده صح؟ الله يمسيك بالخير يا كورسير ههههههههههههه وعلى رائ كورسير لو لم اكن متزوجا كان هيبقى اشطه اوى هههههههههههه
على فكرة محدش يفهمنى غلط لا حول ولا قة الا بالله انا برضة احط موضوع عشان ارد على حبيبى كورسير لاه لاه دا حبيبى
انا برض على واحد تانى خالص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ على فكرة حبيبى اوى اوى اوى برضة

هو عارف نفسة

وعلى رأى المثل (( العلى رأسة علامة استفهام (( ؟؟؟؟؟؟؟؟ )) يحسس والغرب يطردونا ))

ههههههههههههههههههههههههه ههه
شرفت الموضوع يا برنس

My car
قديم 04-11-2010, 06:58 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

ان شاء الله يا استاذ اشرف حتنورنا فى مقابلة بكرة
ان شاء الله ياستاذ مهران لانى المره اللى فاتت ملحقتش اتعرف عليك ، بس للاسف لن استطيع السفر معاكم الى القاهره لان لدى ارتباطات هنا.

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 04-11-2010, 07:04 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

نسيت اقولك انى حجيب معايا الكاميرا عشان اصورك كلوز زى ماوعدتك_الى اللقاء غدا ان شاء الله

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا