العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 02-11-2010, 09:30 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قبل الحبس وبعدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههه انا مستفيد من قبل ما اشوف الموضوع ده وبعدين يا رب صاحب الموضوع يمعمل باللي كاتبه انا مش عايز افسر اكتر من كدا يا رب افضل ساكت

عبال ما تكره انتا كمان نفسي اشوفك كرهو يا احمد يا بدر خليني ساكت ابوس ايدك انا فضيحة وممكن البير قعره يتكسر وينزل كل اللي جواه هههههههههههه
هشششششششششششششششششششششششش ششششششششششششششششششششششششش ششششششششششششششششششششششششش شششش
اسكت خالص

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 02-11-2010, 09:31 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

لا خلاص انا صرفت نظر عن الجواز ...

وهعمل جمعية (معا بلا جواز) انا وكورسير ...

ههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه هه ايو كدا يا وديع اخيرا صرفت نظر يا وديع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

كان نفسى انضم معاكم بس خلاص الطوبة جت فى المعطوبة

لا يا راجل علي عمو بردك الكلام ده يا ابني حرام عليك خليني ساكت يا رب عدي الكام يوم دول علي خير انا مش ناقص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

خلاص انا كمان صرفت نظر ده انا مبشلش ورقه فى بيتنا اشيل زباله بعد كده لا يا عم هو حد لى عندى حاجه انا معاك يا حسام اكتب اسمى

يا عم كريم متقلقش مش هتشيل الزبالة كل يوم هتشلها يوم ويوم بس
قديم 02-11-2010, 09:33 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شوفوا تفكير اطفال الجيل القادم

تسلم ايدك يا باشا صور جميلة جدا

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 02-11-2010, 09:35 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

لا يا راجل علي عمو بردك الكلام ده يا ابني حرام عليك خليني ساكت يا رب عدي الكام يوم دول علي خير انا مش ناقص

فية حاجة يا ابو حميد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 02-11-2010, 10:18 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههههههه هه ايو كدا يا وديع اخيرا صرفت نظر يا وديع

يا عم كريم متقلقش مش هتشيل الزبالة كل يوم هتشلها يوم ويوم بس
فرحتنى يا خويا ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

كريم على

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا