العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 11-11-2010, 04:43 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

اهلا وسهلا بيك يا استاذ مصطفي معانا في المنتدي واتشرفنا بمعرفتك وربنا يوفقك في عملك وكل سنة وانتا طيب
قديم 12-11-2010, 03:14 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

والله عشان بحبك يا كورسير هعرفك بنفسى .....د.كمال من العريش ومقيم هناك اعمل صباحا طبيب اسنان ب مستشفى العريش العام ومساءا بعيادتى الخاصه متزوج واسرتى مقيمه معى بالعريش وأى سوأل فى مجال طب الا سنان انا تحت امر كل الاخوه فى المنتدى وسيارتى الحاليه جاك b15
قديم 12-11-2010, 03:26 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

سلام عليكم :
انا أخوكم سيف الدين سعيد . مهندس ديكور ومدير ادارة المناظر فى التليفزيون المصرى . ساكن حاليا فى العجوزه بالجيزه . متزوج وعندى ولد واحد . بحب السيارات جدا . وسعيد بعضويتى فى هذا التجمع الجميل .

Saif El Deen
قديم 13-11-2010, 02:40 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

والله عشان بحبك يا كورسير هعرفك بنفسى .....د.كمال من العريش ومقيم هناك اعمل صباحا طبيب اسنان ب مستشفى العريش العام ومساءا بعيادتى الخاصه متزوج واسرتى مقيمه معى بالعريش وأى سوأل فى مجال طب الا سنان انا تحت امر كل الاخوه فى المنتدى وسيارتى الحاليه جاك b15

ربنا يباركلك يا دكتور كمال ويديم المحبة مابينا وانا والله بحبك في الله وانا اتشرفت جدا بمعرفت حضرتك واهو لما الواحد سنانه توجعه يفتكرك علطول هههههههههه

وربنا يخليك اسرتك ويفتحها عليك ويجعلك دايما في الخير سباق

وكل سنة وحضرتك والاسرة الكريمة بالخير دايما
قديم 13-11-2010, 02:42 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

سلام عليكم :
انا أخوكم سيف الدين سعيد . مهندس ديكور ومدير ادارة المناظر فى التليفزيون المصرى . ساكن حاليا فى العجوزه بالجيزه . متزوج وعندى ولد واحد . بحب السيارات جدا . وسعيد بعضويتى فى هذا التجمع الجميل .

اهلا بحضرتك معانا يا استاذ سيف واحنا لينا الشرف اننا اتعرفنا علي حضرتك وربنا يخليلك اسرتك الكريمة وتبطل تكره الناس في الجواز مش هتبقي حضرتك وانا عليهم كفايا انا ههههههههههههههههههههههههه هههه

وان شاء الله تكون معانا في مقبلتنا اللي بنعملها في المنتدي وكل سنة وحضرتك طيب