العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 21-03-2011, 01:55 AM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نمرة العربية 25 JANUARY

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

انا ملاحظ ان كل الناس بنقد بس لكن عملت ايه لما لقيت ان فية عربيات مغطية نمرها بالاستكر ده او كان بيكسر اشاره او داخل عكس اتجاه - صدقوني لو كل واحد فينا عمل غلط لقي واحد واقف قصاده بيقولو كده غلط ميصحش بس بالادب واللين مش بعصبية كل الناس حتتكسف تعمل الغلط ولو كل واحد فينا حاول ميعملش الغلط مش حتلاقي حد بيعمل غلط
انا متفق معاك تماما ً ولكن
- تخيل انك واقف فى اشارة حمراء وكل اللى جاى مندفع ويعدى ازاى هافهمة الا اذا نزلت ووقفت انا بدل عسكرى المرور ودة صعب ويحتاج الى تنظيم
- ومن حوالى 4 ايام تقريبا ً سيارتين تاكسى بسرعة عالية جدا ًاصتدم وش عربية فى الباب الامامى للاخرى ومعى صورهم والسبب سرعة مع عدم احترام اشارة المرور
- و السيارتين محملين بطلبة مدارس صباحا ً وشفت تلاميذ كسرت اسنانهم الامامية
- انا فعلا ً بتجنب اتحرك بالعربية من المشاكل دى
قديم 24-03-2011, 07:16 PM
aymanay32 aymanay32 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: 0119449863 موبايل رقم

aymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

استاذ سعيد الموضوع ده زاد عن حده جدا لدرجة تخنق يمكن الصور اللي حضرتك ادرجتها لسيارات عندها لوح معدنية و هم حاطين الاستيكر عليها تعالي اتفرج بقي علي المحور و الدائري 75 % من السيارات الميكروباص بدون لوحات اصلا و حاطط 25 يناير هيخلوا الواحد يكره التاريخ ده بسبب التصرفات المستفزة دي
, و تكرة التاريخ دة ليه
انته مش عارف ان دة عيد الشرطة
و انه اجازة رسمية فى كل الدولة
ما تزعلش نفسك
كلها شوية و المرور يرجع زى ما كان بالظبط بلجانة بكل حاجة
و يمارس كل افعالة و اعمالة السابقة

قديم 24-03-2011, 07:28 PM
walidelwahsh
Guest

اهو كلة بيتاجر باسم الثورة وخلاص
من اول البرادعي وايمن نور وابراهيم عيسى ومرورا بكل احزاب المعارضة والصحفيين اللي معندهومش مبدأ واتنقلو 180 درجة فجأة زي الاهرام والاخبار والجمهورية
لغاية اللي بيعلق التيكيت دا على العربية املا في لفت النظر الى انه كان من المشاركين في الثورة
(ملاحظة هامة احترم جميع من علق التيكيت وتكون نيتة حسنة حتى لا اظلم البعض من المحترمين)
اهو كلة بيركب الموجة عاملين زي اللي بيرجع من الحج والناس مستقبلاة ايوة يا حاج والزينات والرسوم على البيت ...لكن تلاقية ما اتغير ولا حتى يبطل العادات السيئة اللي كان بيعملها قبل الحج...انسى.....
والموضة دلوقتي هي 25 يناير
حسبي الله ونعم الوكيل