العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 17-11-2010, 08:08 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المعنى الحقيقة للركنه فى الشارع فى بودابيست!!يا حسراتاه

اقتباس[QUOTE=amrmohamed1975;2857 32]يا شريف تسلم ايدك و حسبي الله و نعم الوكيل فى اللي فى بالي بس انا عاوز اسال سؤال هو الباركينج ده الساعة فيه بكام مش عشان اركن العربية لا سمح الله عشان اتفرج بس عليه [/QUOT
الى ظاهر من الفيديوا ان الست الى فيه ديه دفعت 2 يورو على ركنتها للعربيه فى البارك لكن مش عارف بقى هيا ركنتها قد ايه بالظبط لانه مش واضح فى الفيدوا و 2 يورو بما يعادل 16جنيه مصرى
قديم 18-11-2010, 06:22 AM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute

[QUOTE=mainz;286957]اقتباس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

يا شريف تسلم ايدك و حسبي الله و نعم الوكيل فى اللي فى بالي بس انا عاوز اسال سؤال هو الباركينج ده الساعة فيه بكام مش عشان اركن العربية لا سمح الله عشان اتفرج بس عليه [/QUOT
الى ظاهر من الفيديوا ان الست الى فيه ديه دفعت 2 يورو على ركنتها للعربيه فى البارك لكن مش عارف بقى هيا ركنتها قد ايه بالظبط لانه مش واضح فى الفيدوا و 2 يورو بما يعادل 16جنيه مصرى
بس اللى انا اعرفه انى 2 يورو دول مقارنة بمستوى المعيشة فى الاتحاد الاوروبى تعتبى مبلغ مناسب

الحلم
قديم 18-11-2010, 09:39 AM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

حظوظ هنقول اية
قديم 18-11-2010, 10:13 AM
corsair
Guest

الساعه ب 5 جنيه والحسابه بتحسب هو ده شعرنا في الركن هنا مع السايس بس انا بسميه قاطع الطريق اللي واخد رخصه من الحكومه بانه يقلب الشعب في الركن

انا من يومين لقيت مكان فاضي اودام النادي وديه اول مره تحصل بجيب بضهري علشان اركن العربية واحضنها لقيت واحد جه جري وراح رما عربيته ومش يعتزر ولا يقول اي حاجه خد بعضه وجري بس علي مين روحت رميت عربيتي في ضهر عربيته وذلته ذل الكلاب علشان يطلع وكتبتله ورقه ولزقتها علي العربية عنده ان العربية بتاعتي لو حصل فيها اي حاجه هحبسك انتا والعربية ومعايا نمرة عربيتك

هو ده الشعب المصري لازم تديله علي دماغه علشان يبطل العشوئية بس تقول لمين عمر المصري ما يتعدل ابدا
قديم 18-11-2010, 10:57 PM
الصورة الرمزية kohana
kohana kohana غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: اخصائى تخاطب
هواياتي: كانت كمال أجسام

kohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the roughkohana is a jewel in the rough

جزاك الله خيرا
ثانيا الواحد اتعقد عالآخر