العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 31-05-2010, 01:18 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: غبور والنصب العظيم علي الشعب في الصيانه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يعني اتكل علي الله واحط زيت 10000 علي ضمانتك يا كابتن طيار حازم ومسمعش كلام العالم ديه
توكل علي الله و غير الزيت و الفلتر سوا
و شوف الزيت و انت بتشتريه و اتأكد من تاريخ انتاجه حديث و تاريخ الصلاحيه

حـازم خـضـر

قديم 31-05-2010, 01:35 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

هذه الشكوى وغيرها كتير خلتنى اصرف نظر عن السياره الالنترا رغم انى كنت مقتنع بيها الاان الشكاوى من وكيل هونداى تخليك تضحى بركوب سياره انت مقتنع بيها حتى لاتتعرض لخنقه التوكيل واحسن حاجه عملتها انك عملت للخلف در وتغيير الزيت والفلتر فى اى محطه بنزين وضبط الموتور ممكن عندالميكانيكى وموتولر الفيرنا بقى منتشر لانه هوموتور الاكسنتوماتخدش فى بالك

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 31-05-2010, 04:23 AM
mfa100 mfa100 غير متواجد حالياً

mfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud of

هما فعلا مش كل المهندسين اللى بيستقبلوك بيبقوا زى بعض .
بس انا لبست برضوا حكاية الفلتر المجانى هنا فى اسكندرية بس قاللى على الزيت المستورد الجركن الرصاصي و انت حطيت محلى الاصفر . حاورينى يا تيتا
بس برضوا احيانا بيطلع شغل كويس مثلا انا صيانة ال10000 كانت ممتازة
قديم 31-05-2010, 04:24 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

انا لسه معملتش صيانه ال 5000 كيلو ومن كلامك كده ياكورسير انا هاروح ابو غالى العبور ان شاء الله
قديم 31-05-2010, 04:43 AM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute

ممكن تعمل الصيانه دي عند اي مركز خدمه بره
افضلك واحسنلك واوفرلك
احسنلك لانك هتشوف كل حاجه بتتعمل في عربيتك بعينك
واكيد اوفرلك في قطع الغيار والمصنعيه
افضلك لانك ممكن تستفسر عن اي حاجه من المهندس الي موجود امامك
وبعدين الاسعار دي نار 700 جنيه ليه