العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 30-10-2010, 01:05 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الستات من قديم الازل الي المستقبل

واضح ان بنات القاهرة معقدينك يا كورسير ... روح اسكندرية حتلاقيهم حاجة تانية خالص (عمار يا اسكندرية).

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة

قديم 30-10-2010, 01:09 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجرا رجاله شفتهم فى حياتى

فعلا كل ميسر لما خلق له، أنا شفت فعلا مواقف شبه دي، بس بصراحة مش من على الارتفاع الجامد ده، يعني شفت واحد متعلق بحبل في وسطه ومتدلي في منور عمارة كبيرة وبيصلح حاجات في السباكة. لكن دول بصراحة عندهم جراءة زائدة.
لكن السؤال هو في واحد منهم مداري وشه بصوف اسود، هو بيعمل عملية إرهابية، ولا بيشتغل.
قديم 30-10-2010, 01:34 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: عايز تتجوز يا خويا طب ادخل هنا الاول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

انا خلاص اتجوزت من زمان دة انت اللى تخاف
انتا متاكد من الكلام اللي انتا بتقوله ده ههههههههههههههههه

لساني هيتشل عايز ينفجر بس انا ماسكه بايدي وسناني يا رب عدي الكام يوم دول علي خير هههههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

لا هو باين عليه جد بس هى معرفتش تمثل كويس باين عليها الموضوع هزار

ههههههههههههههههههه يا عم احمد مفيش هزار ده بوكس افرنجي تهجين صعيدي ههههههههههههههههه

طب خد ديه عندك شالوت مفيش بعد كدا

قديم 30-10-2010, 01:36 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: عايز تتجوز يا خويا طب ادخل هنا الاول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

مش عارف بس يا عم أحمد إنت معقد نفسك من الجواز ليه. وبعدين كل ده ما منوش فائدة لأنك هتتجوز يعني هتتجوز، إنت هتروح منهن فين يعني. فخليك فرش وخد الموضوع ببساطة أحسنلك

هههههههههههههههههههههههه

احلي حاجه فيك يا عم مهند انك دايما بتطمني علي مستقبلي هههههههههههههه انا عايز تشجيع يا حج مهند مش تروح مديني كلمتين في العضل ههههههههههههه
قديم 30-10-2010, 01:42 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجرا رجاله شفتهم فى حياتى

هى مسأله تعود اولا (وستر من ربنا عشان اكل العيش )اناساكن فى الدور الثالث عشر اول ماسكنت كنت باخاف اقرب من سور البلكونه -دلوقت ماعرفش اسكن فى ادوار منخفضه يعنى ده بأه العادى.
عايزاقولك واحدجه ركب تكييف عندى كان متشعبط زيهم كده واناكنت خايف له لكن هو كان بيشتغل كانه على الارض لدرجه انى قلت له خلاص مش عايزتكييف-انت نشفت دمى بس هوولاعلى باله.
بس طبعاً الاصول انه يبقى لابس حزام امان بحيث لواتزحلق اوسقط يتعلق فيه بس هما من كتر التعود يقولك الحزام بيعيقنى عن العمل اناكده افضل لى.

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا