العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-07-2010, 03:39 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة عامة و(مجانية) لحضور عيد ميلاد مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

مش قولتلك انتا نايم فيه يوم الخميس والجمعه الجاية والجمعه اجازة يعني ملكش حجه
ده اجازتك انت ياعم انما التجار الصغيرين اللى زينا تطلعله شغلانة يسافر
ثم دول يومين فى بورسعيد هنبات فين وكده والنظام ايه
قديم 16-07-2010, 03:53 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

اسكت مش قابلت الظابط بتاع المرور ده تانى وقال لى انت رايح مصر قلتله طبعا ومكانش واخد باله و لما ركب قال هو انت لا ياعم انا هركب الميكروباس المهم بعد شوية هزار قال طب متجريش فقلت حاضر المهم مشيت على 90 فقال هو انت ياتطير ياتتمشى قلت له مهو انت زعلان لا بس فى المعقول 120 ومتزودش فقلت حاضر مفيش يابنى ربع ساعة وقال انا هنام ولو الرادار وقفك صحينى فقلت ماشى وانا اول م اتطمنت نام وراااااااح فى عاشر نومة قرصت ووصلت 170 مفيش ساعة كنا عند بوابة اكتوبرفصحيته وبقول له حمدا لله على السلامة فبص فى الساعة وقال ايه ده احنا ماشيين من بوابات اسكندرية من ساعة وربع تقريبا فقلت ايوه وهو نازل
قال
ليا عندك خدمة فقلت له عينى
قال

لما تشوفنى واقف ومستنى عربية حتى ولومفيش غيرك متقفليش انا عايز اربى العيال وضحكنا ومشيت
قديم 16-07-2010, 06:15 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ده اجازتك انت ياعم انما التجار الصغيرين اللى زينا تطلعله شغلانة يسافر
ثم دول يومين فى بورسعيد هنبات فين وكده والنظام ايه

ههههههههههههههههههه

والله ضحكتني ومين اللي وصلك معلومه ان يوم الجمعه عندي اجازة ده بس علشان عيد ثورة يوليو غير كدا انا اساسي يوم الجمعه في الشغل

ظبط انتا بس امورك ولو مفيش مكان للمبيت نسافر الجمعه الصبح مفيش تلكيك في المقابلة ديه انتا حر

اسكت مش قابلت الظابط بتاع المرور ده تانى وقال لى انت رايح مصر قلتله طبعا ومكانش واخد باله و لما ركب قال هو انت لا ياعم انا هركب الميكروباس المهم بعد شوية هزار قال طب متجريش فقلت حاضر المهم مشيت على 90 فقال هو انت ياتطير ياتتمشى قلت له مهو انت زعلان لا بس فى المعقول 120 ومتزودش فقلت حاضر مفيش يابنى ربع ساعة وقال انا هنام ولو الرادار وقفك صحينى فقلت ماشى وانا اول م اتطمنت نام وراااااااح فى عاشر نومة قرصت ووصلت 170 مفيش ساعة كنا عند بوابة اكتوبرفصحيته وبقول له حمدا لله على السلامة فبص فى الساعة وقال ايه ده احنا ماشيين من بوابات اسكندرية من ساعة وربع تقريبا فقلت ايوه وهو نازل
قال
ليا عندك خدمة فقلت له عينى
قال

لما تشوفنى واقف ومستنى عربية حتى ولومفيش غيرك متقفليش انا عايز اربى العيال وضحكنا ومشيت

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههه

حرام عليك انتا معندكش اخوات صغيراين انا خلاص هموت من الضحك

انا بفتكر المشهد ده علي انك قابلت الراجل ولما ركب وهوه مش واخد باله من اللي سايق وكان معلم عليه قبل كدا وفاجاه افتكره وجي ينزل لاقي اللي بيطلعله الفرفر وبيقوله هتركب يعني هتركب يا انا يانتا النهارده

ده انتا خليت الظابط يقولك بلاش والنبي ده انا عندي عيال عايز اربيهم

ده اكيد حس انك هتنتقم لخالد سعيد بتاع اسكندرية

ههههههههههههههههههههههههه ه
قديم 16-07-2010, 11:00 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة

ياعم كروزير انا هركن عربيتى ونسافر بورسعيد سوا وانت اللى تسوق علشان تتصرف براحتك وتسوق براحتك واهو بدل م نجرى ورا بعض على الطريق
ايه رايك فى الفكرة دى
قديم 16-07-2010, 12:59 PM
corsair
Guest

ياعم كروزير انا هركن عربيتى ونسافر بورسعيد سوا وانت اللى تسوق علشان تتصرف براحتك وتسوق براحتك واهو بدل م نجرى ورا بعض على الطريق
ايه رايك فى الفكرة دى

لا انا ولا انتا هنسوق احنا هناخد السوبر جيت يا عم من الماظة عربيتي الازاز الامامي مكسور ومفيش وقت خالص اروح اعمله وركنها ومش هعرف اسافر بيها كدا هنروح انا وانتا ومينا ونشوف بقية الناس ايه ظروفها