العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ـــ*ــ هل ستشارك في الإستفتاء على الدستور وهل أنت موافق على دستور مصر 2014 ؟؟
سأشارك في الأستفتاء وأقول نعم للدستور 11 55.00%
سأشارك في الإستفتاء وأقول لا للدستور 0 0%
أنا مقاطع للإستفتاء 9 45.00%
المصوتون: 20. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 26-07-2013, 10:01 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السيسي يطلب غطاء شعبي لمجزرة كبرى لإبادة الإسلاميين في مصر ( ذروني أقتل المعارضين لي والمعتصمين بإصرار حتى الآن )

نكد عليهم وفكرهم
السيسي بطل ودكر
واشرف واطهر من جماعه الخونه المتأسلمين كلها

قديم 26-07-2013, 10:02 PM

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السيسي يطلب غطاء شعبي لمجزرة كبرى لإبادة الإسلاميين في مصر ( ذروني أقتل المعارضين لي والمعتصمين بإصرار حتى الآن )

كل دي ناس في الشوارع ويقولك انقلاب الكفره بتوع الكراسي وتجار الدين
قديم 26-07-2013, 10:23 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

استهدوا بالله .,.
الشرطه و رجعت لحمايتنا بجد .,. و عفا الله عما سلف .,. و هي اللي مسؤوله عن حمايتي انا و انت و ممتلكاتنا و حمايه المجتمع من الداخل .
الجيش و هو مسؤول عن حمايتنا من اعداء الخارج و الحفاظ علي الامن االقومي في الداخل و يحق له التدخل كما فعل و عزل المرسي المسؤول عن الانقسام الداخلي اللي بيهدد الامن القومي ووحده الشعب .
يبقي اللي يهاجم الشرطه و الجيش اللي هما عمودان اساسيان لاي دوله و اهم مؤسساتها من اجل جماعه ارهابيه او بعض جماعات اليمين المتطرف اللي عايزه تخطف الكرسي و تجوع الشعب من اجل الاهل و العشيره في الخارج .,,,. مش وطني و لا يمت لاصاله المصريين اللي وقفوا مع جيشهم في احلك لحظات الهزيمه و اتحمل في الوقت اللي فرحت فيه الجماعه في هزيمه 67 و الحمدلله هزمنا اسرائيل في 73 و عملنا اتفاقيه سلام اللي بسببها اغتالوا السادات الله يرحمه و يحسن اليه و لما وصلوا للحكم بقي اليهودي صديقي العزيز الوفي .,. و مرحبا بعودتهم لمصر و تعويضهم كمان .!!!. ايه كميه التناقض العجيب ده .!!!.
اخيرااا حتي و لو اني باحب الاخوان .؟. بس دلوقتي و امام العالم لازم التف حول جيشي و شرطتي و الا ابقي ناقص . و اسف للاطاله .

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 26-07-2013, 10:59 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

استهدوا بالله .,.
الشرطه و رجعت لحمايتنا بجد .,. و عفا الله عما سلف .,. و هي اللي مسؤوله عن حمايتي انا و انت و ممتلكاتنا و حمايه المجتمع من الداخل .
الجيش و هو مسؤول عن حمايتنا من اعداء الخارج و الحفاظ علي الامن االقومي في الداخل و يحق له التدخل كما فعل و عزل المرسي المسؤول عن الانقسام الداخلي اللي بيهدد الامن القومي ووحده الشعب .
يبقي اللي يهاجم الشرطه و الجيش اللي هما عمودان اساسيان لاي دوله و اهم مؤسساتها من اجل جماعه ارهابيه او بعض جماعات اليمين المتطرف اللي عايزه تخطف الكرسي و تجوع الشعب من اجل الاهل و العشيره في الخارج .,,,. مش وطني و لا يمت لاصاله المصريين اللي وقفوا مع جيشهم في احلك لحظات الهزيمه و اتحمل في الوقت اللي فرحت فيه الجماعه في هزيمه 67 و الحمدلله هزمنا اسرائيل في 73 و عملنا اتفاقيه سلام اللي بسببها اغتالوا السادات الله يرحمه و يحسن اليه و لما وصلوا للحكم بقي اليهودي صديقي العزيز الوفي .,. و مرحبا بعودتهم لمصر و تعويضهم كمان .!!!. ايه كميه التناقض العجيب ده .!!!.
اخيرااا حتي و لو اني باحب الاخوان .؟. بس دلوقتي و امام العالم لازم التف حول جيشي و شرطتي و الا ابقي ناقص . و اسف للاطاله .

احلي حاجه فيك يا دكتور نوح
انك مش عصبي زيي وبتوصلهم الكلام اللي يوجع بلباقه

انما انا قدام الغباء والاستفزاز بلوش
بس مش مشكله كله فدا مصر
قديم 26-07-2013, 11:21 PM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spider_amrdiab مشاهدة المشاركة

اللهم انتقم من السيسى الكلب شر انتقام و اذقه انواع العذاب و الوانه
اللهم ابتليه بكل امراض الدنيا و ارنا فيه اياتك و معجزاتك
اللهم يا الله بارك لنا فى رئيس كل المصريين الدكتور محمد مرسى و فى فضيلة المرشد العام
و ان شاء الله راجع ليكم و حتشوفوا نهاية الخاين ايه
ياريت كل واحد يقول اللي عايزة بدون تجريح في حد
مش عيب انك تدعي علي القائد الاعلي للقوات المسلحة المصرية - المصرية فاهم يعني ايه المصرية
وبعدين لو مرسي رئيسك - انت حر --- والسيسي حبيبنا وبنحبة وطلب تفويض وادينا ليه تفويض عشان يحارب الارهاب والعنف مش الاخوان - يبقي انت زعلان ليه
وبالعقل مرسي عمل ايه ليك وليا عشان عايزة رئيس
مرسي انسان مصري له الحب والتقدير كمواطن مصري (له ما لنا وعليه ما علينا - والقضاء هيقول كلمته) ولكن فشلة كرئيس واضح لكل مصري انت ليه حابب تفرض رايك علي 90 مليون مصري
ارجوك تعلم كيف نختلف كمصريين ولسنا كاعداء الشعب قال كلمتة وقضي الامر

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.

التعديل الأخير تم بواسطة romeoalmansour ; 26-07-2013 الساعة 11:34 PM

الكلمات الدليلية
17 سنة, مصر, الأزهر, الصعيد, بحري, تصويت, تزوير, تفجير, خائن, رئاسة, شحن, عسكر, فلول, إخوان, إيقاف, إرهاب, إستفتاء, إنتخاب, إنتخابات, طلب شراء سيارة