العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 05-11-2010, 11:56 PM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future
افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

أنا ( على فاروق -أبو نور) ماجستير تخدير وعناية مركزة وان شاء الله هخلص الدكتوراه - أدعولى - متزوج وعندى نور 3 سنين وساكن فى أكتوبر
هويتى: صيد الأسماك بحرا ونهرا
قديم 06-11-2010, 12:41 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali farouk مشاهدة المشاركة

أنا ( على فاروق -أبو نور) ماجستير تخدير وعناية مركزة وان شاء الله هخلص الدكتوراه - أدعولى - متزوج وعندى نور 3 سنين وساكن فى أكتوبر
هويتى: صيد الأسماك بحرا ونهرا

اهلا بيك يا دكتور علي والله احنا اتشرفنا بمعرفة حضرتك ويا رب باذن الله نكون اول ناس تبارك لحضرتك علي الدكتوراه وربنا يوفقك ويخليلك نور ويطرحلك فيها البركة وبعدين احنا جيران بس انا هربان في عين شمس

وبعدين يا كبير انتا لازم تكون معانا في رحلة الصيد اللي بنربطلها في المنتدي هنا مع الاستاذ هشام باهي عمدتنا في الصيد ونورتنا يا جميل
قديم 06-11-2010, 12:47 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magd131 مشاهدة المشاركة

متشكر جدا علي ردك الجميل وربنا يكرمك ويستر طريقك انت وكل الناس اجمعين

امين يا رب وتسلم يا بشمهندس وياريت حضرتك تشاركنا دايما في مواضيعنا باسلوب حضرتك الجميل ده وتقبل تحياتي اخوك احمد
قديم 06-11-2010, 05:39 AM
الصورة الرمزية johnny161094
johnny161094 johnny161094 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية اداب جامعة عين شمس
هواياتي: القراءة و كورة القدم و قيادة السيارات

johnny161094 has a spectacular aura aboutjohnny161094 has a spectacular aura aboutjohnny161094 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اهلا بيك يا جون معانا في المنتدي وربنا يوفقك في كليتك وعايزينك تعلمنا شوية فرنسي بدل الالماني اللي كل دماغنا ده هههههههه
انا تحت امر حضرتك طبعا و بعدان منها برضو نتعلم من حضرتك شوية الماني لاني بموت في اي حاجة الماني و علي فكرة انا نفسي اجيب ابيزا 2002 عشان من ريحة الالمان و طبعا لاني بعشق العربية دي ههههههههه علي فكرة انا خريج مدرسة : دي لا سال بالضاهر عشان نسيت اقول كدة و انا بعرفكو بنفسي و الف شكر علي الموضوع الرائع دة ذي ما تعودنا من حضرتك علي طول
قديم 06-11-2010, 08:10 AM
corsair
Guest

تسلم ياجميل وانا تحت امرك في اي حاجه ونورتنا واتشرفنا بمعرفتك