العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 12-07-2012, 10:29 AM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بيان ديكتاتورى رقم (1)

نفس الكلام ده المهندس/ سمير كاتبه برضه ولكن يشمل على استفاضة ورد من المهندس/ وائل على الرابط التالي ماهو احنا لازم نشوف ردود الطرفين عشان نقدر نفهم هو ايه اللي بيحصل وليه موضوع فكاهي القصدي بيه ان الأعضاء يضحكوا وينبسطوا يتقلب كدة شكاوي وتخبيط في بعض؟؟ هو في ايه بالظبط ... انا قرأت الموضوع اللي في الرابط التالي أعتقد بيوضح شوية لأننا اكيد كلنا استغربنا غياب ابو نورا عن الرد على الكلام اللي اتكتب في الموضوع ده أتاريه كان بيرد في مكان تاني في الوقت اللي م/ سمير عياد بيشتكي فيه نفس الشكوى مع باقي الاعضاء وبيستقبل منهم الردود قبل ما يعرف الطرف التاني هايرد يقول ايه ... انا بعرض رؤيتي مش اكتر مش بفرضها على حد انا كعضوة قديمة في المنتدى قدرت اكون صورة لبعض الاعضاء مش كلهم برغم عدم معرفتي بيهم.... زوروا اللينك وقولوا ردكم ...أو مش لازم الرد كفاية ان الرؤية توضح للكتير
www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=91898

أكثر الأشخاص أهمية
هم الذين يسكنون خيالاتنا قب
ل النوم
قديم 12-07-2012, 01:57 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

بصرحة انا شايف ان اي خلاف بين حد من المشرفين مينفعش تكون علي العام ، المفروض تحلوا مشاكلكم بالتوافق بينكم علي الخاص او في غرف المداولة :bb12 7bc6eab060e3e23
معلش تقبلوا رأيي بس احنا كلنا هنا في مصر موتورز اخوات وبنتعامل كأسرة او كأننا نعرف بعض من زمان
وطبعا حقي ازعل لما اشوف الكلام ده بين ناس اخلاقهم عالية جدا و كل الناس بتقدرهم وبتحترمهم زي الاستاذ سمير والاستاذ وائل

كل سنة وانتوا طيبين ورمضان كريم ، ياريت تحلوا اي خلاف بينكم وافتحوا صفحة جديدة

التعديل الأخير تم بواسطة Marlborooo ; 12-07-2012 الساعة 02:23 PM
قديم 12-07-2012, 02:22 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

كل سنة وانتوا طيبين ورمضان كريم ،
كل سنه وأنت طيب

يا أخى الفاضل

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 12-07-2012, 02:29 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirayad مشاهدة المشاركة

كل سنه وأنت طيب

يا أخى الفاضل
والله يا استاذ سمير انا بحب المنتدي وبحب كل اعضائه والواحد بيزعل لما يشوف خلاف بين اعضاء افاضل زي حضرتك والاستاذ وائل ، بالذات ان مستوي الحديث معاكوا ديما في اي موضوع بيكون علي مستوي عالي من الاحترام و الدقة في الكلام

هو انا اعتبر جديد في المنتدي ومعرفش اي عضو فيه معرفة شخصية ، بس انا بقدر كل اعضائه ، ومحبش اي خلاف يتحول لخلاف شخصي

و كل سنة وحضرتك طيب مرة تانية
قديم 12-07-2012, 02:39 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

شوف يا أستاذ / أبو الشوق

إذا صفت النفوس .....وعامل كل إنسان ربه

بما تتطلبه أمور دينه

لما رأيت تشاحن وإختلاف بين بنى البشر

والأدهى والأمر

هو عدم إستطاعتنا نكران تواجد التشاحن والحقد والغيره

بين من هم على دين

سيد وأشرف الخلق

محمد

-------------------------

ولكنها للأسف