العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 10-07-2010, 04:46 PM
alaaelmasry alaaelmasry غير متواجد حالياً

alaaelmasry will become famous soon enough
افتراضي رد: دعوة عامة و(مجانية) لحضور عيد ميلاد مصر موتورز

كل سنة وانتم طيبيبن وعقبال الف سنة بس لى استفسار هو عيد الميلا خميس بس ولا الجمعة كمان ياريت الرد علشان كلنا بناخذ الجمعة اجازة وشكراا
قديم 10-07-2010, 06:14 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

عيد الميلاد كان الخميس إللى فات
إن شاء الله تتعوض فى المقابلات الجاية
قديم 10-07-2010, 06:21 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena_insurance مشاهدة المشاركة

بالهنا والشفا ياباشا بس بينى وبينك استاذ احمد بدر عنده حق ب الصراحه الموضوع كان كبييير قوى ده استاذ وائل هيعمل بكرة احصائيه وهينزلها عن كميه الاكل لكل شخص كان موجود وهيديك الميداليه الذهبيه ياريس ههههههههههه

بين وبينك الواحد كان متروق في الشغل ومفطرش والبوفيه ده جيه في وقته الواحد لو كان شاط بره في اي مطعم كان ممكن المطعم يقفل تارجت الشهر من وراه
قديم 10-07-2010, 06:25 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

انت مقضيها اكل وغيرك مقضيها سواقة رايح جاى وسلم لى على كل اللى سئل عليا والله كنت ناوى اعمل منظر على العربية كده بحيث اقول للناس انا اهو كنوع من التعارف لانى كنت ناوى اتعرف بكل اللى حضرو لكن تقول ايه للصعايدة لما يحشرو مناخيرهم ثم انت بتحبنى اوى كده ليه وناوى تسلط عليا بتوع المرور
حرااااااااااام عليك يااخى انا مصدقت قبضت على الرخص وحابسهم فى صندوق فى البيت

ما انتا عملي فيها اللي مأسس طريق اسكندرية الصحراوي وبتتاكد منه كل شوية رايح جي عليه بتشوف بيستحمل ولا لا وانا هبلغ عن الصندوق اللي شايل بلاويك ده
قديم 10-07-2010, 07:11 PM
motorace motorace غير متواجد حالياً

motorace is on a distinguished road

كل سنة ومصر موتورز بألف خير ومن نجاح إلى نجاح أن شاء الله ونكون كلنا موجودين مع مصر موتورز السنة اللى جاية بأذن الله