العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 29-05-2010, 07:11 AM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_maged مشاهدة المشاركة

اية الافضل

سكودا فليشيا 97 نبيتى عاملة 70 الف كيلو سنتر بس ب 29.5 الف

اكسيل 96 1300 تكييف وسنتر بس نبيتى بردوا ب 31.5 الف

انا حاسس ان حالة الفليشيا افضل والاكسيل بردوا كويسة جدا لسة طالعة من عمره
فاية افضل مقارنة بالسعر اللى انا وصلتلة فى الاتنين وصحابهم مش راضيين ينزلوا فيهم شلم وبينى وبينك انا زهقت من التدوير ودول اكتر عربيتين استريحتلهم
متهيالى الاحسن الاكسيل بس هيا سعرها غالى شويه دى 1300 برضو بس هيا عربيه جميله واحسن من الفليشيا بمراحل قعدت معايا سنتين مقلتش لا عربيه جميله جدا وشوف انتا مرتاح لايه اكتر لانك انتا الى هتركبها وشكر

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 29-05-2010, 12:47 PM
moozy2010 moozy2010 غير متواجد حالياً

moozy2010 is on a distinguished road

السلام عليكم
انا عندى استفسار لحضرتك كنت عاوز عربيه فى حدود من 30000 ومتعديش ابدا ال 35000 حضرتك تنصحنى بأيه خصوصا انى سمعت موديلات كتيره ومش عارف اختارمنها لانى مش خبره فى العربيات خالص زى الاكسيل البونتو الاونو البرايد الاتوس ال 2000 وصفيه وكل الموديلات اللى فى السعر ده ز انا باختصار عاوز عربيه موفره جدا فى كل حاجة يعنى بنزين و مصاريق صيانه وقطع غيار مش غاليه وقى نفس الوقت شكلها حلو مش قديم
فى انتضار رد حضراتكم وشكرا مقدما
اخوكم محمد
قديم 29-05-2010, 12:55 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moozy2010 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا عندى استفسار لحضرتك كنت عاوز عربيه فى حدود من 30000 ومتعديش ابدا ال 35000 حضرتك تنصحنى بأيه خصوصا انى سمعت موديلات كتيره ومش عارف اختارمنها لانى مش خبره فى العربيات خالص زى الاكسيل البونتو الاونو البرايد الاتوس ال 2000 وصفيه وكل الموديلات اللى فى السعر ده ز انا باختصار عاوز عربيه موفره جدا فى كل حاجة يعنى بنزين و مصاريق صيانه وقطع غيار مش غاليه وقى نفس الوقت شكلها حلو مش قديم
فى انتضار رد حضراتكم وشكرا مقدما
اخوكم محمد
مفيش لانوس 2000 بهذا السعر تكون جيدة أبدا وطبعا هى أفضل إختيار
لكن واقعيا الأكسنت هى الأفضل فى حدود مبلغك

قديم 29-05-2010, 12:58 PM

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_maged مشاهدة المشاركة

اية الافضل

سكودا فليشيا 97 نبيتى عاملة 70 الف كيلو سنتر بس ب 29.5 الف

اكسيل 96 1300 تكييف وسنتر بس نبيتى بردوا ب 31.5 الف

انا حاسس ان حالة الفليشيا افضل والاكسيل بردوا كويسة جدا لسة طالعة من عمره
فاية افضل مقارنة بالسعر اللى انا وصلتلة فى الاتنين وصحابهم مش راضيين ينزلوا فيهم شلم وبينى وبينك انا زهقت من التدوير ودول اكتر عربيتين استريحتلهم
الإكسيل الأفضل طبعا بدون تفكير وفرق كبير
والسعر زائد فى السيارتين
الإكسيل آخرها 30 لما تبقى أيه

قديم 29-05-2010, 01:05 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوابراهيم مشاهدة المشاركة

صباح الخير يا دكتور

وجدت جراند شيروكي موديل 2004 V8 حالتها جيده .. فابريكة (الشكل القديم)

ايه رايك فيها وكم سعرها ..؟

مع العلم ان لدي حالياً ليبرتي موديل 2005 وحالتها جيده جدا
وناوي استبدلها بالجراند ... فهل سيكون التغيير للافضل ام لا

تحياتي
التغيير للأفضل نسبيا وأنت اللى تحكم بعد تجربة قيادة للجراند ومقارنة مع سيارتك التى هى بالأساس سيارة محترمة
بالنسبة للجراند سيارة ممتازة وسعرها ح يكون فى حدود 150

موضوع مغلق