العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 09-07-2010, 10:57 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة عامة و(مجانية) لحضور عيد ميلاد مصر موتورز

كل سنه ومصر موتورز طيبه وعقبال 1000 سنه بجد انا لسه شايف الموضوع دلوقتي النهارده 9/7 بجد لو عرت قبلها كنت هجي بس ملحوقه اجي السنه اللي جايه ان شاء الله

قديم 09-07-2010, 11:01 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه

انتا جي من اسكندرية علشان تسيحلنا ولا ايه يا ابو حميد ده انا قولت عم احمد هوه اللي هيداري عليا في الموضوع ده الاقيك تسيحلي كدا
مين انا دا انا مقولتش حاجة ان مسيحتش غير لحوالى 55555 عضو بس

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 09-07-2010, 11:33 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena_insurance مشاهدة المشاركة

بالهنا والشفا ياباشا بس بينى وبينك استاذ احمد بدر عنده حق ب الصراحه الموضوع كان كبييير قوى ده استاذ وائل هيعمل بكرة احصائيه وهينزلها عن كميه الاكل لكل شخص كان موجود وهيديك الميداليه الذهبيه ياريس ههههههههههه
المشكلة ان الواحد مكلش كل ده من التجارب بس يجي 200 صنف وضاربه في دماغ الواحد انه يجرب
قديم 09-07-2010, 11:35 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيب الناس مشاهدة المشاركة

كل سنه ومصر موتورز طيبه وعقبال 1000 سنه بجد انا لسه شايف الموضوع دلوقتي النهارده 9/7 بجد لو عرت قبلها كنت هجي بس ملحوقه اجي السنه اللي جايه ان شاء الله

والله احنا اللي خسرنا عدم مجيك يا حبيب الناس بس ان شاء الله تتعوض في المقابلة الجاية وهيه قريبة ان شاء الله علي اول رمضان وكل سنة وانتا طيب
قديم 09-07-2010, 11:37 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

مين انا دا انا مقولتش حاجة ان مسيحتش غير لحوالى 55555 عضو بس

في لعلمك عضو فلت منك لسه مشترك من 5 دقائق بس ومالك عمال تخمس في وشي بعدد الاعضاء ليه كدا