العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 01-01-2012, 08:28 PM
ناصر حسن ابراهيم صالح ناصر حسن ابراهيم صالح غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: مدير مالي
هواياتي: كرة القدم

ناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to behold
افتراضي رد: تخفيض قيمة المخالفات بقيمة 50%.

احلى كلمة كتبت في التعليق بزرميط لابد من انشاء صفحة للمغتربين لأن اعتقد ان مشاكلنا شبه واحدة // مثلا لا للجمارك للمغترب لفترة ما ///تحياتي للدكتور اسلام _66
قديم 01-01-2012, 09:54 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

عقبلنا في مصر ومش عايزين خصم النص....اي نسبه لان فيه تلاكيك عشان حاجه عاديه وتصعق بعد كدا من فلوس المخالفات اللي عليك.....................
ربنا يصلح حال البلد.................... .
انشاء الله خصم 100٪

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diaahsn مشاهدة المشاركة

عقبالنا فى مصر الواحد مش عارف راسة من رجلية
فرجه قريب يا اكرم الاكرمين.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bd0 مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههه حظك نحس
معلش، بس بردو 1000 درهم مش قليل بردو، ينفعوك وقت زنقة

دا دا لو كانوا موجيدين يا حبي بس ربك دايما بيفرجها
.
وبالنسبة لحتة ان المصري مصري لو راح فين احب اقولك اني مش بس عليا مخالفات، انا المرور رافع عليا قضية في المحكمة

عموما الحمد لله انا بحاول امشي جنب الحيط اه هوا الطبع يغلب التطبع بس ادينا بنحاول

وليا واحد صاحبي ماشاء الله ضارب الرقم القياسي في عدد الحوادث ميعديش شهر من غير ما يخبط حد، المرور حفظه خلاص
لا ادحك على دي بقى يا معلم
مرة كنت نازل الصبح ولسة ماصحيتشي من النوم قوي المهم طالع من الباركنج حكيت واحد راكن قال ايه الضمير كلني قوي قومت متصل بالشرطة قولت اعمل تقرير علشاان يجيبوا الراجل علشان حقه مايروحش المهم تي جي الشرطة يامعلم وهاتك يا مخالفات
1- الرجوع الخاطئ للخلف 200 درهم
1- زجاج ملون امامي 500 درهم
3- فانوس امامي محروق 400 درهم ونقطتين سوود
مع اني لو كنت اديت للراجل 100 درهم كان زقطط وانا اضراري ماتكملشي 300 درهم دا غير التحمل الاجباري بتاع التامين 250 درهم

احنا عندنا الملك بيعمل الحركات دي في فواتير المياه والكهربا، عشان كده عمرنا ما ندفعها إلا قبل ما يقطعوها بيوم
يلا بالتوفيق انشاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكشفى مشاهدة المشاركة

:GR OWIN~12:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناصر حسن ابراهيم صالح مشاهدة المشاركة

احلى كلمة كتبت في التعليق بزرميط لابد من انشاء صفحة للمغتربين لأن اعتقد ان مشاكلنا شبه واحدة // مثلا لا للجمارك للمغترب لفترة ما ///تحياتي للدكتور اسلام _66
قولوهم ياشيخ ينفع الشتات الي احنا فيه ده

قديم 01-01-2012, 09:58 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

الدروس المستفادة لو ورقك مش سليم او لو عندك اي مخالفات من اي نوع وعملت حادثة انتا المتسبب فيها اوعاااااااااا تتصل بالشرطة وحاول تحل الموضوع ودي لانك هتشوف ايام سودة

قديم 01-01-2012, 10:27 PM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of

بصراحة انا اشهدلكم ان المرور عندكم اصعب واحد في الشرق الأوسط كلو
ناس مبتتفاهمش، والمخالفات سعرها مرتفع بغباء
طبعا ده ليه سلبيات وايجابيات

انا استغربت جدا لما قريت الخبر بتاع التخفيض ده والله
على العموم ربنا يقدم اللي فيه الخير

I love my MaDa
قديم 01-01-2012, 10:33 PM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future

عقبالنا فى مصر
شكرا د اسلام

--------------------------------------------------------