العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 28-11-2011, 09:45 AM
dr.wael7yran dr.wael7yran غير متواجد حالياً

dr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معلومات خاطئة وجب توضيح الحقائق الخاصة بها

طيب بعض الحقائق الطبية ..
1- لما بيجيلينا المصاب بالبلي بتاع الخرطوش بنعمل اشعة على الصدر و البطن و اذا كان مفيهموش حاجة بنقول للعيان مبروك عليك العشرين بلية ( على الاقل ) اللي في جسمك موش هنقدر نشيلهم و هتفضل عايش بيهم طول عمرك مشوهين جسمك .. ولو لقينا حاجة اخترقت جسمه يبقى لازم يعمل عملية استكشاف كبرى و يا يعدي منها يا ميعديش ..

2- في اكتر من 40 حالة في القصر العيني جالهم تشنجات بعد التعرض للغاز المستخدم في القنابل و معظم حالات الوفاة ناتجة عن الاختناق بهذا الغاز .. و في تحقيق بيتم بخصوص الغاز ده و لو طلع غاز اعصاب او غاز سام هتبقى ليلة سودة على اللي فكر يستخدمه ..

3- من 500 مصاب يوم الاثنين صباحا بالمستشفى الميداني بالكنيسة كان في حوالي 30 شاب فقدوا عيونهم .. حادثة او نيشان او غيره .. بس خلاص عيونهم اتصفت و دي المحصلة النهائية ..

4- اعتقد - و حضرتك ممكن تصحح لي المعلومة دي - انه العساكر بيقى عندهم القدرة على تحديد مكان الاصابة في الارجل او فوق في الوجه و الصدر .. و انا لاحظت كده يوم 28 يناير .. لأنه قبل الساعة 3 ظهرا يومها معظم ان لم يكن كل المصابين كانت الاصابات في الارجل .. و بعد الساعة 3 معظم الاصابات كانت في الراس او في الصدر ..

5- معلومة من رئيس ائتلاف اطباء الثورة .. اكد ها ائتلاف اطباء بلا حقوق انه عدد المصابين وصل لاكتر من 4500 مصاب موش 1800 مصاب كما يذاع في التليفزيون المصري ..

و حسبنا الله و نعم الوكيل ..

Dr.wael el7yran
قديم 02-12-2011, 03:41 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

شفت بقي انها اشاعات

اديك جيت لقيتني هنا يعني مش مطرود ولا حاجه ههههههههههههه
انت لسه برضوا بتأوح امال الموضوع اللى كان فى صفحة المنازعات دا ايه بروفه؟؟!!
تصدق بالله يا محمد يا فاضل
لما قلتلك الكلمه دى فى ايجى توريست ماكنتش لسه شفت الموضوع دا
بس انا قلبى اللى كان حاسس
انا وراك يا محمد يا فاضل لغايه ما توصل طره لاند
انت مش ظابط جيش؟؟ واخدت الشهاده وانت فى عهد الغير مأسوف على عمره؟؟
تبقى فلول
:teas eW16:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يعني ده جزاتي اني رجعتك المنتدي تاني ما كنا مرتحين ولو مسكتش هكلم حازم باشا يوقفلك عضويتك مدي الحياه اديني قولتلك اهو علي رأي ميدو سبايسي هتفضل طول عمرك فلول بالزيت الحار كمان ههههههههههههه
تصدق بالله ... انت اللى غلطان
دا لو كان اخدله ايقاف اسبوع كان حرم يدخل تانى اى قسم غير قسم الاستراحه بس
بس انت علشان كرم اخلاقك ونبلك المتوازى المتناهى اتوسطله علشان ياخد العفو الرئاسى دا
يالله علشان تتعلم
قديم 02-12-2011, 12:28 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه

معلش يا ابو هنا ده ابننا بردك ومش هنقدر نسيبه بس المره الجايه هيشوف ايه اللي هيحصله
قديم 02-12-2011, 04:17 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

يابني انته وهو انا لايجرؤ واحد من الاعضاء انه يعملي باند او ايقاف ...

طبعل الكلام ده للاعضاء بس مش للادارة لان ممكن الاستاذ حازم شاهين يخش يرزعني باند او ايقاف براحته طبعا ....

فمتحاولش انته وهو علشان انا واصل ولو حد قالك انا واصل فين قوله واصل لحد بيتنا وراجع تاني ....

وبعدين هو كل مااكلم واحد فيكم يقوللي اسكت انته فلووول

طيب ياعم انا واحد فلووول واتنين طعميه

هو انا بقول ايه ...... الظاهر تأثير المحشي بدأ يظهر