العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 26-11-2011, 09:49 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجوا مراعاة مشاعر الاخرين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع فعلا كلام مظبوط كلها اربع عجلات وبتقضي الغرض
تمااااااااااااااام كلامك...

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 26-11-2011, 10:31 PM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

طبيعى كل واحد وله ميول وذوق خاص مش مهم ان عربيتك مش مِريحه حد تانى المهم العربيه تكون مريٍحه لك انت زائد ان العربيه هى اللى هتحببك فيها لو مريحاكى
ربنا يبارك لك فيها ويبعد عنك شرها

قديم 26-11-2011, 10:37 PM
blade2011 blade2011 غير متواجد حالياً

blade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the rough

سدقينى انا فعلا زهقت من الموضوع دة بجد فى المنتدى ودة سبب من اسباب عزوفى عن كتير من المشاركات بصراحة يعنى لية عشان فية ناس هنة فى المنتدى بصراحة لمجرد يعرفوا ان انتى بتفكرى تغيرى عربيتك او حتى تشترى جديد يقولك مباشرة لوجان وحتى لو انتى اشتريتى يقولك طب لية ماجبتيش لوجان انا مش فاهم هوة فية اية بجد بجد يعنى لدرجة انا نزلت ركبتها تاكسى بعد لما حسسونى بجد ان انا ممكن اركب عربية اعلى واحسن واشيك من المرسيدس او البى ام يعنى وعضو تانى يقولك دة انا جبت 190 باين وكنت بشد مع عربيات ماتنفعش تتقارن بيها زى A5 و مثلا بجد بصراحة وبكل وضوح معظم الاعضاء ماعدا الدكتور وائل حيران عندما يزكر اسم الوجان وبكل وضوح لايتحدثوا عنها بحيادية مطلق بل بالعكس وحتى لو قولتى ان انتى اتشريتى يعدوا يكرهوكى فى ام العربية ويقوللك لية ماجبتيش لوجان دى عفشة ومكنة وعالية وبتطير ومش عارف اية بجد بجد بجد فعلا حاجة مستفزة جدا وبالاخص من ملاك اللوجان اللى انا فعلا مابلقيش حد فى اى قسم تانى حتى لو عربيات اعلى فى الفئة بيقارن او يتحدث او يكرة حد فى عربيتة زى ملاك اللوجان ودة انا مش لاقيلة سبب بصراحة يمكن هما فرحانين شوية بعربياتهم بس دة بردة مش سبب مقنع لان بصراحة ربنا يبارك لكل واحد فى عربيتة التويتا والبى ام بتسحب عربيتها من السوق لما بتلاقى عيوب يبقة اللوجان مش هايبقة فيها عيوب ...... اخيرا ربنا يباركلك فى عربيتك ويديكى خيرها ويكفيكى شرها
قديم 27-11-2011, 12:53 AM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noor a.s مشاهدة المشاركة

ايوة بس الكلام ده للى لسة عاوز يشترى مش اللى اخد القرار واشترى بالفعل
يبقى احنا كده متفقين
قديم 27-11-2011, 01:22 AM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

مافيش عربيها فى الدنيا وحشة
اهتم بعربيتك... اديها حقها ... هاتديك افضل نتيجة... هاتحبها وتبقى احسن عربية
اهمل عربيتك.. هينها... مش هتاخد منها غير التعب ... هاتكرهها وتبقى اسوأ عربية
الجماد بيحس ويتفاعل ....

صلى على رسول الله
---------------------