العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 24-04-2010, 12:11 PM
الصورة الرمزية ESL NSR
ESL NSR ESL NSR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light
افتراضي رد: العربية اتجرحت ... حسبي الله ونعم الوكيل

كلامكم ريحني كتير، بس لسة مضايقني شكل العربية ومضايقني البهايم الي شايلين رخص ع الفاضي والأكتر الي بيسوقوا ومش شايلينها أساساً وأولهم سواقين التكاتك والموتوسيكلات الي ملت البلد ...

يلا هنقول إيه ... قدر الله وما شاء فعل ... الحمد لله على كل شيء ...

وشكراً جزيلاً ليكم كلكم ...

*/\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/* No Need 4 Speed */\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/*
قديم 31-05-2010, 05:11 AM
mfa100 mfa100 غير متواجد حالياً

mfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud ofmfa100 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

اتحداك تلاقي عربية في مصر ما تحكتش لسه ,,,,حكه لكل مواطن
ياريت حكة واحدة لكل مواطن . يا عم انا راضى ب 10
انا نفس مشكلة الشاكى
ده فى ناس هوايتها تخربش العربيات بمسمار ولا اى حاجة . انسى انك تلاقى عربية مش متخربشة . دى سمة السيارات فى مصر و الا تبقى فى بلد تانية
قديم 02-06-2010, 09:52 PM
الصورة الرمزية Eng . Mando
Eng . Mando Eng . Mando غير متواجد حالياً

Eng . Mando will become famous soon enough

حصل خير و ماتزعلش نفسك ، طيب انا حاقولك حاجة حصلت معايا بجد كنت حرتكب فيها جناية ، انا عربيتى اكسنت 2007 نهاية الشكل القديم و كنت جايبها برده زيرو ايام ما كانت لسة بتنزل ، و طبعا علشان ما اركنهاش فى الشارع ركنتها فى جراج و العملية تمام ، تالت يوم ما جبت العربية و كنت لسة رايح المرور اعلق نمر و اشيل البلاستيك من على الكراسى و اركب كسوة و طبعا فرحان بعربيتى الجديدة ، روحت الجراج لقيت الباب الشمال الورانى داخل لجوة و متفعص و منقور نقرة بعمق مش اقل من 7 سم ، المهم جبت الواد السايس ابن ال00000 ، و قالى ان واحد 000000 من بتوع الموتوسيكلات عمل كده و هو بيخرج بيه فلت من ايده و وقع على عربيتى . طيب بزمتك دى حاجة مش تجيب جلطة ، لا و المصيبة ان انا راكنها فى جراج ، امال لو راكنها فى الشارع كان حصل ايه ، حسب الله و نعم الوكيل . بس الحمد لله لما المهندس بتاع التامين شافها عملتها على حساب التامين فى توكيل غبور اللى فى قليوب و الحمد لله على كل شئ .
المهم انت ماتزعلش نفسك و لو فى فرصة تعملها على حساب التامين فى التوكيل و صدقنى بتوع التوكيل ناس عالية اوى فى شغلهم حيرجعوها كانها لسة خارجة من المعرض .
قديم 02-06-2010, 10:11 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

الحمد لله انها جت على كدة المهم انك بخير وتمام ومعلش محدش بيتعلم ببلاش ودمت سالما
قديم 03-06-2010, 12:11 AM
gskills66 gskills66 غير متواجد حالياً

gskills66 is on a distinguished road

ياجماعة حد يجاوب عليا بامانة اية احن عربية فى العربيات دى hundai.terios siron .nissan