العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 23-05-2009, 05:28 PM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute
رد: خناقه رهيبه بين الآوبترا و الهيونداى ( فلة أدب ) !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Cupo مشاهدة المشاركة

تقصد انا يا مان ههههه

بس واللهي انا ساعتها مكنتش مركب سماعات للكمبيوتر فمسمعتش اي حاجه انما اقسم بالله العظيم انا لو اعرف ان فيه الفاظ مكنتش عملت الموضوع وعلى فكره انا طلبت حذفه من الاداره
عندك حق والله يا كابو
أنا الصراحة ذهلت لما سمعت الكلام اللي في الفيديو
وأنا باستأذن الدكتور و أبو نورا في انهم يحذفوا لنا التوبك ده
قديم 23-05-2009, 06:10 PM
solm solm غير متواجد حالياً

solm will become famous soon enough
افتراضي رد: خناقه رهيبه بين الآوبترا و الهيونداى ( فلة أدب ) !

لو تلحظوا هى اول ما سمعت صوت سرينة طلعت تجرى على الباب زى متكون خايفة بس هى طبعا كانت عاوزة تترزع ئلمptmnlo123per111 فعلا على السب
قديم 23-05-2009, 07:39 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

و أنا موافق ان التوبيك ده يتشال ! و أنا آسف فعلا لآنى برده ما سمعتش الكلام كويس !

أنا كنت مذهول و مشغول باللى شايله عصايه دى و عامله دكر و لم أركز على الكلام اطلاقا ! ptmnlo123per144

Dr. Bolbolan
قديم 23-05-2009, 09:07 PM
محمد شهاب محمد شهاب غير متواجد حالياً

محمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond repute

بس ايه رايكم الدكتور بتاعنا طلع زى العسل
على فكرة انا متابع مشاركاتك من ايام حكاوى العراق
يا ترى مش ناوى تتحفنا بباقى الحكايات
مش معقول هوة ده بس اللى انت فاكره
د / شهاب

تحياتى للجميع
قديم 23-05-2009, 09:37 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

شكرآ يا أخ شهاب ! ان شاء الله نكمل بس اعطينى كمان 24 ساعه علشان عندى عمل مكثف ptmnlo123per144

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1106