العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 12-02-2009, 03:34 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه اول عربيه سوقتها في حياتك؟؟؟

انا اول عربية سوقتها كانت فيات 125 بتاعت عمى وكان رايح السنترال وعندنا هنا فى المقطم منطقة السنترال يعتبر صحراة وعمى قعدت اتحايل علية من البيت للسنترال لغاية لما دفع الفاتورة وفلااخر رضى وكنت سايق على النقلة الاولى فقط كان عندى عشر سنين بس بصراحة العربية كانت هتعقدنى من السواقة لانى مكنتش عارف اللف الدركسيون لانة تقيل جدااااااااااااا بس بصراحة انا مكنتش عايز اقوووم من على الكرسى مش هعرف اشرحلكوا فرحتى
قديم 12-02-2009, 03:35 AM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts
افتراضي رد: "بدير شتيه" اشهر سواق فى مصر!

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه
ايه اللى حصل بس شرفت المنتدى

لا تحسبن الابتسامه على وجهى فرحا فالطير يرقص مذبوحا من شده الالم

fokak mne

قديم 12-02-2009, 04:03 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

انا بدات اسوق و انا عندي 12 سنه

و كانت البدايه علي السياراه الدبابه

لادا 2015
موديل 1993

بجد بجد انا بموت في العربيه دي فعلا انا ابصم بالعشره انها كانت احسن عربيه لادا في بلدنا دي كلها

كانت الدركسيون خفيف نسبيا بالنسبه للادا

و كان معايا ولدي و مشيت حوالمسافه 3 كيلو و كنت هموت من الفرحه سعتها

ربنا يبارك للمعاه دلوفتي

my peugeot 306 gti6
قديم 12-02-2009, 05:18 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

لادا 2015
موديل 1993

بجد بجد انا بموت في العربيه دي فعلا انا ابصم بالعشره انها كانت احسن عربيه لادا في بلدنا دي كلها
مره ركبت عربيه زي اللي بتقول عليها دي يا نور
كانت بتاع واحد صاحبي
والده جايبها من الامارات و كانت موديل 88 باين
بس بجد لا ركبت و لا حركب لادا بالنعومه دي!ّ!!!!
دركسيون خفيف
موتور صوته حلو و عربيه شديده و سحبها تحفه
حتي كان يعمل اي حادثه و تتصلح ترجع زي الاول ولا كان حصلها حاجه
كانت فلته

حـازم خـضـر

قديم 12-02-2009, 08:28 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

مهي بتاعتنا خليجي برده والله انا بموت فيها و بدافع عن الادا بسبب العربيه دي يا حازم فعلا كانت نعمه و كانت شديده رغم انها 1200 سي سي بس كانت كويسه جدا جدا

my peugeot 306 gti6

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى