العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 20-12-2011, 09:24 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اعتذار رسمى لكل أعضاء المنتدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng/salwa مشاهدة المشاركة

والله انا كمان منذ امس ودمى محروق و ندمت انى لاول مرة اشارك فى مواضيع 25 يناير !!!!! فهم كلامى خطأ و اصبحت و كأننى اشجع ضرب البنات و المفروض ان البنات تنزل للميدان والكلام معايا اخذ نبرة التهكم وتريقة بمناداتى ب ( ماما سلوى)

و تلميح وكأن خلينى فى مواضيع ماما سلوى اكرم لى
انا مش عارفة ايه اللى جرى
انا اكن كل احترام للمنتدى بمن فيه من اعضاء
بس زعلت من طريقة نقاش البعض
والتى لم اتوقعها
وانا احب دائما ان احتفظ باحترامى لنفسى و احترام من اتعامل معهم و لا اشيل حدود بينى و بين احد
ربنا يسترها و الواحد ما يضطرش لمقاطعة المنتدى اللى كنت اعتبره بيتى الثانى و اعضاؤه اخوانى و ابنائى
تحياتى
الأخت الكريمة الفاضلة م/ سلوى أنا وجميع أخوانى وأخواتى فى هذا المنتدى نكن لكى كل الأحترام واذا كان هناك أحد من أعضاء المنتدى قد أغضبكى بكلامه فهذا لا يقلل من قدر أحترامنا لكى وهناك الكثير ممن يقدرونكِ ويحترمونكِ ويحترمون مواضيعك الهادفة .وأتمنى لكى دوام الصحة والعافية .

التعديل الأخير تم بواسطة azzat 55 ; 20-12-2011 الساعة 09:50 PM
قديم 20-12-2011, 09:35 PM
الصورة الرمزية THE EGYPTIAN
THE EGYPTIAN THE EGYPTIAN غير متواجد حالياً

THE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud ofTHE EGYPTIAN has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng/salwa مشاهدة المشاركة

والله انا كمان منذ امس ودمى محروق و ندمت انى لاول مرة اشارك فى مواضيع 25 يناير !!!!! فهم كلامى خطأ و اصبحت و كأننى اشجع ضرب البنات و المفروض ان البنات تنزل للميدان والكلام معايا اخذ نبرة التهكم وتريقة بمناداتى ب ( ماما سلوى)

و تلميح وكأن خلينى فى مواضيع ماما سلوى اكرم لى
انا مش عارفة ايه اللى جرى
انا اكن كل احترام للمنتدى بمن فيه من اعضاء
بس زعلت من طريقة نقاش البعض
والتى لم اتوقعها
وانا احب دائما ان احتفظ باحترامى لنفسى و احترام من اتعامل معهم و لا اشيل حدود بينى و بين احد
ربنا يسترها و الواحد ما يضطرش لمقاطعة المنتدى اللى كنت اعتبره بيتى الثانى و اعضاؤه اخوانى و ابنائى
تحياتى
يقول الحق جل و علا :
{خُذِ الْعَفْوَ وَأْمُرْ بِالْعُرْفِ وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَ}----- الأعراف 199

(( فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا {10} يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا{11} وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا {12} ))

« سَيِّدُ الاسْتِغْفَارِ »
عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ : « سَيِّدُ الاسْتِغْفَارِ أَنْ يَقُولَ العَبْدُ : اللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِي لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ ، خَلَقْتَنِي وَأَنَا عَبْدُكَ ، وَأَنَا عَلى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مَا اسْتَطَعْتُ ، أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِ مَا صَنَعْتُ ، أَبْوءُ لَكَ بِنِعْمَتِكَ عَلَيَّ ، وَأَبُوءُ بَذَنْبِي ، فَاغْفِرْ لِي ، فَإِنَّهُ لا يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ » مَنْ قَالَهَا في النَّهَارِ مُوقِنَاً بِهَا فَمَاتَ مِنْ يَومِهِ قَبْلَ أَنْ يُمْسِي فَهُوَ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ ، وَمَنْ قَالَهَا مِنَ اللَّيْلِ وَهُوَ مُوقِنٌ بِهَا فَمَاتَ قَبْلَ أَنْ يُصْبِحَ فَهُوَ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ » .

أخرجه البخاري
قديم 20-12-2011, 09:44 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

ممكن اوضح نقطتين مهمين لحضرتك :
حضرتك مكبره موضوع (ماما سلوى) شويتين انا متاكد ان الزميل المحترم ما كانش يقصد اي حاجه ورغم اني مش مكلف اني اتكلم بالنيابه عنه بس انا قريت الموضوع اكتر من مره مش شايف فيه اللي يستاهل الزعل ..... وبعدين لما حضرتك تستسلمي كده من اول موقف وتسيبي المنتدى هوا ده الصح يعني ؟ طيب هقول لحضرتك على حاجه تفتكري لو( احنا ) المقصود بيهم اصحاب وجهة النظر المعارضه للتظاهر لو احنا سكتنا خالص وما عدناش ردينا ولا شاركنا في المواضيع السياسيه خالص تفتكري المختلفين معانا في الراي هيبقوا مبسوطين ؟ ابدا ....هههههههههههههه
اصلهم ما يقدروش يعيشوا من غيرنا .... طيب حتى اسأليهم كده ؟
وبعدين برضه ما احنا عندنا ناس بترد ردود من تحت لتحت تنرفز يعني برضه هما ليهم العذر شويه وهيا الحياة حلاوتها في كده انا اقول رايي زميل تاني يعترض وكده وتمشي الحياة ويبقالها طعم
المهم ان الواحد يقول رايه ومش مهم ان الطرف التاني يفهمه صح ولا غلط واللي يفهم غلط نفهمه غلطه وخلاص
فيه نقطه تانيه مهمه المنتدى ده بعتبره بيتنا التاني ومش معقول ان الواحد يسيبه ويمشي علشان اختلف في الراي مع عضو فيه ... وادي حضرتك شايفه ادارة المنتدى سايبانا نتكلم براحتنا ونبرطع في المواضيع ونقول راينا رغم انه رأينا ممكن يكون مخالف ليهم كأشخاص بس شهادة حق ما بحسش ان حد من الادارة استخدم مره سلطته لمساندة رأي على رأي تاني .. يبقى نمشي ليه ؟

جزاك الله خيرا على ذوقك
وفعلا عندك حق ربما اكون انا اخذت الموضوع بحساسية زيادة
وذلك لاننى لا احب كثرة الجدال وربما كثرة الجدال هذا هو ما اثارنى و تعب أعصابى
وايضا بعد كل الرسائل التى وصلتنى على الخاص اشعر اننى حقا مع اخوانى و ابنائى
وربما لكل واحد وجهه نظرة فى التواجد الآن فى التحرير او لا
كل واحد حر ؟ ولو مش عارفة اوصل وجهه نظرى لمن يحاورنى
الافضل فعلا عدم اكمال الحوار
ربما طبيعة عملى فى التدريس بالجامعة هى اللى اشعرتنى بالضيق لعدم قدرتى فى توصيل وجهه نظرى لمن احاوره
اشعرتنى اننى ربما اكون هكذا محاضر فاشل مش قادرة اشرح وجهه نظرى ؟؟؟؟ مع انى اعمل بالتدريس منذ اكثر من 20 عام
واعتقد انى و الحمد لله املك قدرة توصيل المعلومة
سبحان الله ...........الحمد لله
وبعدين على رأيك كيف اترك المنتدى بعد شوية الموبيليا الرائعة من دمياط دى

جزاك الله خيرا مرة اخرى على الرد

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
قديم 20-12-2011, 09:49 PM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

معظم مشكلاتنا الشخصية تقع بسبب الفجوة بين :
ما أقصده "أنا" , وما تفهمه "أنت"

كن مثل الفاصلة (,) إذا رأيت موقف يحزنك ضعها وأكمل طريقك ..
ولا تكن مثل النقطة (.) تنتهي آمالك عند موقف صادفك ..
ارق التحااااياااا

قديم 20-12-2011, 09:51 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة