العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 14-12-2011, 03:39 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وحشتني أوي يا بابا .... الله يرحمك

بارك الله فيك اللهم اغفر لوالدي ولجميع المسلمين
قديم 14-12-2011, 03:47 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحياة بقى لونها فضى (2)

جزاك الله خيرا
بس اية موضوع الفضة
كدة وجبت بقي ولازم نلم من بعضنا ونجيب لك هدية فضة حلوة
اية رايك؟

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم

قديم 14-12-2011, 04:12 AM
الصورة الرمزية د.هبه77

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحياه بقى لونها فضى (1)

يا بشمهندسة سلوي انا شايفة انك استعجلتي
كان لازم تشدي حيلك شوية وتوصلي للعضوية الماسية وبعدها تقوليله علي موضوع الهدية واكيد هو هيقدر طبعا مجهوداتك ساعتها لاه هيحس تعبتي اد اية واكيد هيجيبلك هدية ماسية كويسة

عموما ممكن شوية شوية علي ما توصلي للعضوية الماسية يكون نسي موضوع الفضية دي

يا ريت متقوليش ان انا اللي اقترحت عليكي الاقتراح دة

وانا اول ما الاقي العداد عندك قرب علي 1990
وهتقولي خلاص

الحق قبلها بقي اقولك

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم

قديم 14-12-2011, 04:58 AM
الصورة الرمزية د.هبه77

افتراضي رد: ايه هو احسن موضوع قرأته وعجبك على مصر موتورز

علي فكرة احييك بجد يا استاذ محمد علي الموضوع الرائع دة بجد
بس حقيقة انا مش عارفة اقول اية ولا اية وبجد بجد الموضوعين الاخاري بتوع المهندسة سلوي كل يوم دعاء او قصيدة واذكرو الله يذكركم من من المواضيع الجميلة جدا واللي ان شاء الله تبقي من المواضيع الطويلة باذن الله وكمان موضوع انضمو لحملة المليار صلاة للاستاذ الدملاوي وتواصو بالحق والسلفية هي الفهم الصحيح للاسلام للاستاذ علي منير ومرة قريت موضوع للاستاذ ابو نورا فيه كيفية عمل شامبو للعربيات كان جميل بس للاسف مش فاكرة وموضوع تاني شكل الارض من فوق سطح القمر هو ايضا كاتبه ولكن لان ما شاء الله مواضيع ابو نورا كثرة لم استطع البحث عن اسماءها و موضوع ا ممفور عن انا يئست من الازهر

بحكم مثلا ان انا اشتركت قبل المهندسة سلوي بالتالي انا شفت معظم المواضيع اللي هي كاتباها لكن مثلا علي الرغم من الاستاذ سام رام ما شاء الله من الشخصيات المحترمة اللي اتكلمت في مواضيع كتير لكني للاسف لم اقرا من مواضيعة الكثيروكذلك ا احمد فاروق سيد وا كارز ادماير والاستاذ حازم شاهين اللي الاستاذ ابو نورا قال
(في احتفالية المنتدي )انه زمان كان بيكتب مواضيع كتير ولكن مهام الاشراف قللت من مواضيعة اللي بيكتبها والاستاذ خالد خليفة الله يرحمه لسيرته العطرة وما يقال عنه ان له صولات وجولات في المواضيع رائعة فعلا الله يرحمه ويجعلها في ميزان حسناته ويبارك في اهله وان كنت قرات كثيرا من ادب الرحلات ولكني لم اقراها كاملة ومن المواضيع مثلا اللي كانت في اول اشتراكي في المنتدي والواحد لسة فريش كدة بتعلق معاه زي قبادة المراة المنتقبة والسبب في الحوادث السيدات واستطلاعات الاستاذ تامر ديزل وفيديو جميل اعجبني للاستاذ ميدو سبايسي وعلي مواضيع الكوميديا يتربع كورسير طبعا ومسابقة احلي تعليق للاستاذ احمد بدر

وموضوع حضرتك القصة لسة منتهتش رائع وموضوع ا احمد علي افتراضي عدم وضع حزام الامان هو اسرع و افضل طريقة مضمونة للخروج السريع من البرابريز ...... ميتا!! وكذلك موضوع حيوانات تستلم للذبح عند ذكر اسم الله عليها ومواضيع الفضاء
ومواضيع د.وائل حيران عن الحضانات
عذرا لمن لم اذكر لان ذاكرتي ضعيفة كثيرا والمقام قد لا يحتمل ذكر الكثير
وهناك مشاركات تكون قيمة اكثر من الموضوع زي الاخوة tarbook وابو شروق في موضوع الحوادث اللي انا كتبته
ومشاركة الاستاذ جنيدي في موضوع عن الرفق بالحيوان وموضوع عن اسرائيل واليهود
ومشاركات الفرعون الصغير و ام اف في منتدي 25 يناير في رمضان الماضي ومشاركات مرمر اللي بترد فيها علي اي حد يتريق علي اي بنت

بص حضرتك هي التقسيم هنا صعب شوية لعدة اسباب
المرحلة الزمنية بمعني ان انا جيت في وقت كان فيه مثلا اعضاء معينين وشفت مواضيع كانت جديدة ساعتها
وكان في اعضاء قدام ومواضيع قديمة والناس المشاركة فيها كانو في نفس الوقت مع بعض

زي مثلا اللي بيشوف شجرة وهي بتكبر يوم بعد يوم مش زي اللي بيشوفها لاول مرة وهي كبيرة
وبالتالي تقسم الموا ضيع علي حسب الفترة الزمانية وعلي حسب كمان حاجه مهمة جداشخصية القارئ
انا مهندس مثلا هحب مواضيع العربيات اكتر حاجه
واحد تاني بيحب المواضيع الادبية
تالت بيحب المواضيع السياسية ورابع المواضيع الدينية وهكذا

اخر حاجه بقي
وفي اخت بصراحة كل مواضيعها عاجباني جدا بلا استثناء
اسمها دهبه77
ههههههههههه لا طبعا بهزر اكيد يعني
اعوذ بالله من العجب

اية الرغي الكتير دة؟

مع ذلك ما زلت مصرة انه موضوع جميل جدا

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم

التعديل الأخير تم بواسطة د.هبه77 ; 14-12-2011 الساعة 05:07 AM
قديم 14-12-2011, 06:10 AM
الصورة الرمزية د.هبه77

افتراضي رد: ايه هو احسن موضوع قرأته وعجبك على مصر موتورز

معذرة موضوع اذكرو الله يذكركم موضوع ل Noor a. s

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة