العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات)

قديم 08-10-2009, 03:57 PM
ميدو منصور ميدو منصور غير متواجد حالياً

ميدو منصور has a spectacular aura aboutميدو منصور has a spectacular aura aboutميدو منصور has a spectacular aura about
افتراضي رد: عيوب و مميزات الفيرنا ال 1600cc

شكرا للموضوع الرائع ده

التعديل الأخير تم بواسطة AHMEDCAR ; 12-10-2009 الساعة 11:16 AM
قديم 11-10-2009, 04:04 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

Alh ynwar, el nas rdet 3la kl 7aga
قديم 15-10-2009, 02:40 PM
الصورة الرمزية shebnez
shebnez shebnez غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Mechatronics Engineer
هواياتي: Swimming , Driving

shebnez has a spectacular aura aboutshebnez has a spectacular aura aboutshebnez has a spectacular aura about
افتراضي رد: خبر وتصحيح - بخصوص عيب خطير فى الفيرنا

اهلا بيك يا ai_elhakim في المنتدى
عشان تعمل موضوع جديد ، خش في القسم اللي انته عايزه في المنتدى و ضور على كلمة موضوع جديد حتلاقيها فوق خالص قبل المواضيع ، اضغط عليها و حط عنوان الموضوع و الموضوع نفسه في بوكس الرساله ، بعدين اضغط تحت خالص على اعتمد الموضوع الجديد .

يعني مثلا لو انته عايز تكتب موضوع عن هيونداي فيرنا مثلا ، خش في القسم بتاع الهيونداي و دوس على موضوع جديد و كمل نفس الخطوات .

بس كده و الحكاية اسهل مما تتصور

و عايزينك تدلعنا مواضيع ..............
و يارب اكون أفدتك

ptmnlo123per154
قديم 15-10-2009, 05:15 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
رد: خبر وتصحيح - بخصوص عيب خطير فى الفيرنا

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

دركسيون السياره إلانترا كهرباء و مفيش فيه مشاكل خالص!!
قديم 15-10-2009, 07:20 PM
drahmedsaif78 drahmedsaif78 غير متواجد حالياً

drahmedsaif78 is on a distinguished road

السلام عليكم ...انا اخوكم د.أحمد وديه اول مشاركة ليا في المنتدى ...بس انا بجد معجب جدا باللي مكتوب فيه وحاسس اني قاعد مع اصحاب الجامعة نتكلم في العربيات والموديلات والبيع والشرا ...انا عايز اشتري عربية واخيرا استقريت على الفيرنا عشان : 1- موتور قوي 2- تكييف جامد 3-عفشة محترمة 4- سعر مناسب ...بس عايز راي حد يكون جابها وجربها .. وحاجة تاني باسمع ان فيها عيب كهرباء ( السينتر او الكاسيت بيبوظ بسرعة .... وان البطارية بتبوظ برضو بسرعة ..ياريت حد يفيدني لاني عايز ارتاح من كابوس شراء العربية ...شكرا.

الكلمات الدليلية
عيوب سيارة, هيونداى, هيونداى اكسنت, هيونداى غبور, هيونداى فيرنا, نيو اكسنت