العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: نتيجة مباراة مصر والبرازيل في كأس القارات
فوز المنتخب المصري 2 16.67%
فوز البرازيل 8 66.67%
التعادل 2 16.67%
المصوتون: 12. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 16-06-2009, 12:41 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مصر تبهر العالم وتخسر بشرف أمام البرازيل بكأس القارات

انا مكنتش متوقع خالص ...
خصوصا بعد الجون التالت 3-1 .. قلت بس حنشيل تلاته كمان الشوط التاني ... والماتش يخلص 6 -2
لكن جونين ورا بعض ولا اروع ...
مش مشكله اننا اتغلبنا في اخر دقيقه ... لكن اتغلبنا بشرف .. و احرجناالبرازيل جامد ...
عقبال الباقي ...
دلوقتي ايطاليا و امريكا حيحعملو حسابهم لينا ... يعني مفيش استخفاف ..
وياريت يفضل الاداء بالقوه و الاصرار ده ..
وربنا يستر ...

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 16-06-2009, 12:58 PM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute

نسبة استحواذ المنتخب على الكورة كانت 53% ودي نسبة تاريخية
ماعتقدش ان فرنسا لما كسبت البرازيل سنة 98 في نهائي كأس العالم
ما عتقدش أبدا انهم مسكوا كورة ولا لعبوا على الأرض زي ما لعبنا.......

دلوقتي بقى يا ريت طيور الظلام من اشباه شوبير وعلاء صادق والأشكال دي أنا شايف انهم يدخلوا جحورهم ويقفوا انتباه من حديد لمنتخب أسعد الملايين تحت قيادة معلم ومايسترو الكرة المصرية (حسن شحاتة)

واني ليحضرني قول شاعر الجيل تامر حسني: (ودماغك يا شوبير....خليها تاكلك)
قديم 16-06-2009, 01:08 PM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

انا كنت هتجنن لما كنا متعدلين معاهم احساسي ميقدرش يوصف انا كنت هنط من الدور ال 10 من كتر الفرحه مصر والبرزيل 3-3 كانت مفاجاة من العيار الثقيل بس مكملتش بقي

و ربنا يسهل و نعوض في ماتش ايطاليا و امريكا

و ممكن نخسر من امريكا بظروف سياسيه ههههههههههه

my peugeot 306 gti6
قديم 16-06-2009, 01:11 PM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute
رد: مصر تبهر العالم وتخسر بشرف أمام البرازيل بكأس القارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

و أنا كمان سعيد جدآ بالآداء غير المتوقع لفريقنا ! بس برده ماعرفش اللعيبه عندهم حنيه ولا ايه ؟

يعنى بعد الجون التالت حدث تراخى ملحوظ ( عاده و لا ح نشتريها ) و بعدين المعلم شحاته برده ما كانش

موفق فى التغيير الآخير ! يعنى ايه ح يطلع واحد و جهز واحد للنزول ! قام الاولانى رفض النزول و علشان

مايزعلش التانى راح منزله و مطلع واحد تانى ! ( حد فهم حاجه ) ! ptmnlo123per144

و بعدين تحس كده انه واقف يتفرج و مبهور زى حالتنا و والله بأبقى خايف عليه ( بعيد الشر ) يجرى له حاجه !

و رغم كده بأحبه و لا أنسى انى شفته و هو بيلعب أيام زمان و كان حريف و ثعلب و ماعندوش يامه ارحمينى !

DR. Bolbolan ptmnlo123per1127
لأ يا دكتور حرام عليك والله
تغييرات شحاته امبارح كانت للتاريخ

أحمد عيد عبد الملك غير الماتش كله ورحمنا من البطئ الشديد لأحمد حسن وأعاد للمنتخب بريقه وشبابه
واللي أكتر من كده انه استطاع بمهارته أنه يحرج لاعبي البرازيل ويهز ثقتهم في أنفسهم وده كان مفتاح تغلبنا عليهم طول الشوط التاني

وكمان نزول المحمدي كان علشان يستفيد من احمد فتحي في نصف الملعب على حساب واحد من الاتنين حسني عبد ربه أو محمد شوقي وخصوصا انهم كانوا ارهقوا تماما لأنهم كانوا شايلين الماتش على اكتافهم وبذلوا مجهود خارق
_أما بخصوص اللخبطة اللي حصلت فالمعلم أصلا كان عايز يخرج حسني وينزل المحمدي
لكن لما لقى شوقي عنده اصابة انتظر شوية علشان يشوفه حيقدر يكمل ولا لأ لما لقاه حيقدر أشار باجراء التغيير

أنا رأيي حسن شحاته بعد اللي عمله امبارح ياخد جايزة نوبل في التدريب.....روعة ربنا يارب يخليه لينا ويبعد عنه الحاقدين ورابطة كارهي الحضري اللي وصلت بيهم الوقاحة في ماتش الجزائر والبرازيل انهم يشجعوا الفريق المنافس تحت شعار (البس يا شحاتة عشان تبقى تلاعب الحضري)......حقيقي أشكال ضالة
قديم 16-06-2009, 02:38 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

انا عندى الماتش ده

اكنينا دخلنا كاس عالم

خلاص مش عايز حاجه تانى .........!!!!!!

الكلمات الدليلية
مرتضى, رياضى