العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-09-2010, 03:27 PM
الصورة الرمزية TheSantos128
TheSantos128 TheSantos128 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: H.R
هواياتي: CAR'S-SPORT'S

TheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to behold
افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

الله يخليك يا باشا تسلم يا جميل
بصراحه انا شايف ان الفرينا عربيه كويسه بس لثلات استخدامات
1-تاكسى
2-واحده ست بتجيب ولادها من والى المدرسه والحضانه
3-راجل كبير طالع معاش بيروح بيها القهوه يقعد مع اصحابه
عربيه غرييييييييبه .العربيه سريعه جدا وخفيفه والله ال128 ثابته كتير عنها
انا بطبعى بحب الجرى والحركات كنت بخاف جدا العربيه الموتور جامد على جسم العربيه والفرامل فى الضيااااااااااااااااااااا ااع مش عندى بس انا سئلت
انا كنت جايبها مستعمله وبيعتها من غير ما اخسر فيها فيها
الكوميدى بقى انها قعدت معايا 3 شهور وريتنى الرعب وانا بمشى وفى اليوم اللى هسلمها فيه للراجل اللى اشتراها خبتطها وانا بركن فى الرفرف والراجل خصم 400 جنيه
ويجعلو عامر يا بيه
ههههه
قديم 16-09-2010, 12:38 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه ههه

فعلا عندك حق بس هيه فراملها بامانه انقذتني كام مره وانا راجع من البلد في العيد وكنت ماشي بيها علي 170 وكنت نازل والله تحت ترله رمت عليا مره واحده وانا داخل عليها بسرعتي ديه

بس الحمد لله ربنا سترها ولميت نفسي بيها علي اخر لحظه
قديم 16-09-2010, 02:16 PM
الصورة الرمزية prettykitty
prettykitty prettykitty غير متواجد حالياً
من انا؟: انسانة لاتجد من يفهمها
التخصص العملى: مترجمة ومدخلة بيانات
هواياتي: القراءة - الانترنت

prettykitty is on a distinguished road

أولا أحب اشكر صاحب الموضوع لأنه مفيد إننا نتعرف على بعض لانى لما بدخل المنتدى بحس انى وسط اخوانى وأنا سعيدة جدا بإنضمامى للمنتدى الرائع اللى استفدت من موضوعاته جدا جدا وجزاكم الله كل خير بس ياريت متخدوش موقف ضد سواقة الستات,,ههههه,,علشان مش كلنا محتاجين نشرب بيريل وربنا يسترها معانا جميعا ويكفينا شر الطريق بس الحرص واجب.
الاسم : إيمان
السن : 35 سنة ,,أنسة والحمدلله
الوظيفة : داتا إنترى ومترجمة بشركة مالتى ناشيونال
بحب شغلى جدا وربنا يديمها عليا نعمة وحاليا عندى عربية هيونداى جيتز2010 اشتريتها الاسبوع اللى فات الحمدلله على نعمته وكرمه وقبلها كان معايا دايو لانوس 2 وقبلها كان معايا فيات أونو,,بعرف أسوق كويس جدا الحمدلله بس مبعرفش أركن بضهرى بين عربيتين لانى بخاف اخبط عربية حد ونفسى جدا اتعلم وربنا يسهل باذن الله ومفيش حد فالدنيا اتولد لقى نفسه عارف كل حاجة ,,وشكرا ليكم جميعا
قديم 16-09-2010, 02:55 PM
work2010 work2010 غير متواجد حالياً

work2010 is on a distinguished road

انا اسمى محمد مبرمج وبعمل برامج تجارية مخازن وحسابات وموردين ومشتريات ....الخ)
job4ms@yahoo.com - 01521305535
قديم 16-09-2010, 09:17 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prettykitty مشاهدة المشاركة

أولا أحب اشكر صاحب الموضوع لأنه مفيد إننا نتعرف على بعض لانى لما بدخل المنتدى بحس انى وسط اخوانى وأنا سعيدة جدا بإنضمامى للمنتدى الرائع اللى استفدت من موضوعاته جدا جدا وجزاكم الله كل خير بس ياريت متخدوش موقف ضد سواقة الستات,,ههههه,,علشان مش كلنا محتاجين نشرب بيريل وربنا يسترها معانا جميعا ويكفينا شر الطريق بس الحرص واجب.
الاسم : إيمان
السن : 35 سنة ,,أنسة والحمدلله
الوظيفة : داتا إنترى ومترجمة بشركة مالتى ناشيونال
بحب شغلى جدا وربنا يديمها عليا نعمة وحاليا عندى عربية هيونداى جيتز2010 اشتريتها الاسبوع اللى فات الحمدلله على نعمته وكرمه وقبلها كان معايا دايو لانوس 2 وقبلها كان معايا فيات أونو,,بعرف أسوق كويس جدا الحمدلله بس مبعرفش أركن بضهرى بين عربيتين لانى بخاف اخبط عربية حد ونفسى جدا اتعلم وربنا يسهل باذن الله ومفيش حد فالدنيا اتولد لقى نفسه عارف كل حاجة ,,وشكرا ليكم جميعا

اهلا بحضرتك يا استاذه ايمان واحنا اتشرفنا بمعرفتك والف مبروك علي العربية وربنا يديكي خيرها ويكفيكي شرها وان شاء الله مع الوقت هتتعودي تركني بضهرك بين العربيات بس خليكي جريئة شوية بس تخلي بالك بردك انك متخبطيش حد ههههههههههههه بس حاولي تخلي حد من اقاربك او من البيت عندك يبقي معاكي يعلمك تركني ازاي بين العربيات ومع الوقت هتتعودي عليها

واهلا بحضرتك معانا في المنتدي واي حاجه حضرتك تحتاجيها هتلاقينا في الخدمة دايما