العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 31-05-2009, 03:05 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع السيارات فى العراق !

حمدا لله على سلامتك يا دكتور بتوقع قلبى كل مره وحسيت انى انا اللى بغرق ربنا يستر علينا بس كده لازم تعمل فيلم واجزاء كمان بلبلان فى العراق
بلبلان فى الجيش
بلبلان فى العريش
والبقيه تاتى
قديم 31-05-2009, 04:42 PM
الصورة الرمزية ISL@M
ISL@M ISL@M غير متواجد حالياً
من انا؟: Islam Ibrahim
التخصص العملى: Civil engineering
هواياتي: Autos

ISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

<o:p></o:p>
و طبعآ البعض سيقول أو قال و احنا مالنا و فين العربيات و أقول له أن هذه التجربه كانت وسط تجربة العراق وصعب على ألا أذكرها كمنطقه مفصليه فى سياق الحكايه ! و ربما يستفيد منها البعض كعظه أو تسليه ! و بعدين موش لازم نتكلم<o:p></o:p>
كله كله عن السيارات قوى و الا كان لازم عضو المنتدى يكون عنده سياره موش موتورجل !! ) .<o:p></o:p>
والمره القادمه تنتهى الآجازه و نرجع تانى للعراق و بلاويه !

<o:p> Dr. Bolbolan ptmnlo123per122</o:p>

3arabyat ! ana msh 3ayz 2a2olak en ba2et ba5osh el forum adawar 3ala new posts fl topic da blzat

enta law katabt 3an el 3afaret ha2ra bardo

keep on ya basha
قديم 31-05-2009, 04:46 PM
walidhassan walidhassan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس إنتاج

walidhassan is a jewel in the roughwalidhassan is a jewel in the roughwalidhassan is a jewel in the rough

و بعدين موش لازم نتكلم كله كله عن السيارات قوى و الا كان لازم عضو المنتدى يكون عنده سياره موش موتورجل
بجد يا دكتور طريقتك فى السرد روعة
أنا على فكرة مش عاوز الحكاية دى تخلص يعنى لو فى تفاصيل أكتر ياريت تحكيها سواء كان ليها علاقة بالسيارات أم لا
قديم 31-05-2009, 06:05 PM
white_blanco white_blanco غير متواجد حالياً

white_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond repute

شكرا بس مش هتكفيك علي فكره

وحضرتك بجد لذيذ جدا ربنا يخليك لولادك وحبايبك

واكتب لنا حتي لو الموضوع دا خلص علشان انا قريت كل مواضيع حضرتك اصلا

سؤال بقي هيفرحني لو جاوبت زي ما انا متخيل

هوا حضرتك اهلاوي ولا زملكاوي ؟

يا سلام لو طلعت اللي في بالي
تبقي بجد بجد راجل سكره
قديم 31-05-2009, 06:25 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

معلش يا أخ بلانكو ! أنا لا أهلاوى و لا زملكاوى !ptmnlo123per195 و أعلنتها صريحه قبل كده !

أنا أحب أتفرج على فريق غلبان و مكافح و يقوم ممسخر الفريق القوى ! ptmnlo123per122

لآن الاقوياء دول خاصة فى الفرق المصريه بيركبهم الشيطان ( و موش عاوز أقول كلمه تانيه )

و الغرور و أحيانآ كثيره ما بيغلبوش من غير الحكام ptmnlo123per1106 !

لذلك أتمنى الآهلى و الزمالك يعملوا منتخب و يلاعبو بنى عبيد ! ptmnlo123per154ptmnlo123p er154ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127