العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 23-11-2011, 11:19 AM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تفسير خطاب المشير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة epnmasr مشاهدة المشاركة

شوفي يا مرمر الإتفاق الذي تم اليوم بين ممثلي المجلس مع من يُفترض أنهم بيمثلوا الشعب أكثر مما جاء في البيان على أثاث أن باقي الإتفاق يحتاج إلى مرسوم بقانون على حد قولهم لذلك علينا أن ننظر ماذا سيحدث هل سيصدر المرسوم بقانون بباقي ما أُتفق عليه أم ماذا مع كامل دعمنا للثوار والمعتصمين وكل ما أقوله الآن ( أفلح إن صدق ) وعلينا أن نلتزم بالنقد دون التجريح والسب
وأنا أعلم إنكِ مصريه جدعه وعايزه مصلحة مصر وعلى فكره أنا رحت التحرير اليوم بتشجيع منك
وخلفت وعدي مع بنتي إني مش هروح علشان أنت قلتي هتخلفي وعدك مع والدك وهتنزلي
ولو أني لا أشجعك على ذلك لأني أعلم إحساس الأب لو علم ذلك
ربنا يحميكي ويحمي كل بنات مصر المحترمين الوطنيين الجدعان أمثالك
انا بعتذر لحضرتك برضوا مش
وانا اسفه لو كنت خليتك تنقد بوعد حضرتك لبنات والمدام
انا اعتذر تاني انا فعلا كنت امبارح مخنوقه ومضايقه اني مش عارفه انزل لدرجه اني فكرت انزل ميت مره بس خايفه من اللي ممكنبابا يعملوا وهي ابسط حاجه هيجي من السعوديه تاني يوم علي طول وانا لحد دلوقتي بفكر مليون مره قبل ما انقد الوعد ده
انا اسفه جدا

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 23-11-2011, 11:22 AM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

بصي يا أخت مرمر أنا مش هرد عليكي علشان ماازعلش حد مني
×××××××

وشكرا
انا مش هرد بس هقول زي ما قال الاستااذ وليد
اني انا مشرفه ومش ينفع اقول كده علشان انا يعتبر وجهه المنتدي

وهقولك انت بالفعل وجهه الجيش

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 23-11-2011 الساعة 06:10 PM
قديم 23-11-2011, 11:27 AM
الصورة الرمزية memo1100
memo1100 memo1100 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: سيارات

memo1100 has much to be proud ofmemo1100 has much to be proud ofmemo1100 has much to be proud ofmemo1100 has much to be proud ofmemo1100 has much to be proud ofmemo1100 has much to be proud ofmemo1100 has much to be proud ofmemo1100 has much to be proud ofmemo1100 has much to be proud of

مصر يا غايه ادفاعي لسه جو البيت افاعي محتاجين مليون رفاعي يجمعوا عزم الايادي

عجبتنى قوى الجملة دى

لا حول ولا قوة الا بالله
قديم 23-11-2011, 11:40 AM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute

المشلكه مش مشلكه المشير .. المشير كده كده ايسبها لو دلوقتى ايسبها لو بعد ستة شهور ايسبها المشكله ان الشعب مش عارف يختار اللى يمثله كان المفروض الثورة بتاعت امبارح تقول مش عاوزين المشير وعاوزين فلان وكانت خلصت المشلكه .. لكن الشعب مستنى المشير لما يحط الحكومة وبعدين تطلعوا ثورة تانيه وتعترضوا عليها طيب متختاروا انتم الحكومه وتجيبوا اللى انتم عاوزينوا وتنزلوا الميدان وتقوللوا مش عاوزين حكم المجلس العسكرى وعاوزين الرئيس ده والحكومه ده لكن المشكله ان الثوار مش على قلب واحد .. والله العظيم المشكله مش فى المجلس العسكرى المجلس العسكرى ماشى ماشى المشكله فيكم انتم مش عارفين انتوا عاوزين ايه ولا عاوزين مين .
قديم 23-11-2011, 01:44 PM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

طب ايه الوضع لو الأستفتاء اتعمل و طلع لصالح المجلس العسكرى؟!! ا

هل ستتقبلون النتيجه و لا ايه حيكون و ضعكوا.

سؤال موجه للأخوة فى الميدان.
الى مش شايفين غير الميدان و مبيمشوش فى الشارع او يسألوا ايه راى الناس الى عايشه معاهم فى البلد ديه ولا على اساس ان هما صحاب البلد و احنا واخدينهار ايجار جديد؟!!