العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 25-10-2011, 08:16 PM
الصورة الرمزية spear7
spear7 spear7 غير متواجد حالياً

spear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: طلب تسعير نيو اكسنت 2010

مين اللي اتوقف انتاجها يا باشا ... العربية لحد دلوقتي بتتصنع و بتنزل زيرو ... بلاش يا سيدي هاتها موديل 2011 مش معقول مفيش اكسنت زيرو في مصر دي تبقى مهزلة ... ساعتها و ربنا اعمل قرض من البنك و ابيع اللي ورايا و اللي قدامي و استورد طلبية 10 عربيات و ابيعها بتمنها بعد الجمرك زيادة 1000 جنيه و ابيعها في اسبوع و استورد الثانية ههههههههههه يا باشا احنا بنقولك نصيحة و شوف كونتاكت كارز و هتلاقي نيو اكسنت زيرو
قديم 26-10-2011, 01:34 PM
ahmed8700 ahmed8700 غير متواجد حالياً

ahmed8700 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spear7 مشاهدة المشاركة

مين اللي اتوقف انتاجها يا باشا ... العربية لحد دلوقتي بتتصنع و بتنزل زيرو ... بلاش يا سيدي هاتها موديل 2011 مش معقول مفيش اكسنت زيرو في مصر دي تبقى مهزلة ... ساعتها و ربنا اعمل قرض من البنك و ابيع اللي ورايا و اللي قدامي و استورد طلبية 10 عربيات و ابيعها بتمنها بعد الجمرك زيادة 1000 جنيه و ابيعها في اسبوع و استورد الثانية ههههههههههه يا باشا احنا بنقولك نصيحة و شوف كونتاكت كارز و هتلاقي نيو اكسنت زيرو
ههههههههههه انا اول واحد شارى منك بس والله انا بقلك لفيت كتير كل قلولى خلاص ما فيش منها زيرو كل الموجود RB بس وحتى على كونتك كارز هتلاقى RB بس واللى سمعته برضه مش حكايه انهم وقفوا استيرادها لا دول وقفوا تصنعها اصلا .
قديم 28-10-2011, 04:13 AM
الصورة الرمزية spear7
spear7 spear7 غير متواجد حالياً

spear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of light

انت ادرى بس اصلي لسة شايف واحدة ببلاستيكها الابيض و مش مترخصة من ييجي 3 اسابيع شهر .... دور و شوف عند السقا اللي في شارع السباق متفرع من جسر السويس مصر الجديدة و ان شاء الله تلاقي عنده اصل اللي ادالك سعر المستعمل دة كدة مبالغ فيه لو العربية وصلت للتمن دة فعلا تبقى كارثة قطع الغيار هتغلى
قديم 28-10-2011, 04:24 AM
الصورة الرمزية MR mido
MR mido MR mido غير متواجد حالياً
من انا؟: i don't do action ... I live it
التخصص العملى: admnistrative coordinator & organizer
هواياتي: dj producer&Playing Guitar&Driving long distances and travel

MR mido is just really niceMR mido is just really niceMR mido is just really niceMR mido is just really nice

ايوااا مفيش غير عربية واحده عند القرش اخر مرة شايفها من اسبوعين وكانت كاملة مانيوال وطالب 91000
قديم 20-03-2012, 03:38 AM
weta weta غير متواجد حالياً

weta is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sycho مشاهدة المشاركة

ياحبيبى فكك من النت والعبط الى على النت تلاقى واحد كتبلك عربية اكسنت موديل 2007 وعاوز فيها 90 الف ميكتب زى ماهوة عاوز يشوف مين حيشترى منة اصلا انزل السوق وشوف العربيات بتتباع بكام على الطبيعة وبعدين لو انتة شايف السعر مناسب ليك يبقى مبروك عليك انا بنصحك لوجة الله انا مش راجل عبيط عشان ابيع عربيتى بالخسارو بس هوة دة سعرها ومش حتجيب اكتر من كدا لاكن لو انتة غاوى يتضحك عليك ومقطنع يبقى برحتك الناس كلها هنا بتقولك حرام عليك وسعر مبالغ فية وانا واحد كانت معايا العربية وبعتها بالسعر الى قولتلك علية انتة مش عاوز تسمع لحد خلاص بقى برحتك هوة انا الى حدفع ولا حضرتك وعلى العموم انا نصحتك لوجة الله وفى الاخر حضرتك حر فى قرارك سلام عليكم
براحه علي الراجل يا sycho .......
بعد اذنك عبيتك مانيول هو بقول اوتومتك انا السعر علي مفيش كلام تبها 70 لو حلتها حلوه او ي