العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 05-02-2011, 06:42 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا اسف

يارب النصر من عندك على الظلمه المفتريين الى مخلينا مشيين جنب الحيط وكل واحدبيقول عايز اربى العيال لنا رب اسمه الكريم

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 05-02-2011, 11:48 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

لا تأسف على شى كغدر الزمان ولاكن لازم ناخد حقنا بس فعلا المفروض كدة كتير وخلاص علشان مصر

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 05-02-2011, 11:55 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

فى أعتقادى إن الثوره لازم تستمر ....مش عشان تشيل الرئيس لالالا الرئيس الأن لا حول له ولا قوه
لكن وجودها بأستمرار هو تهديد لزبانيه النظام
والثوره ملهاش دعوه برجوعنا لشغلنا خالص ....رجوعنا لشغلنا السبب فيه ل إللى مش عايز يعطى أوامر للأمن بالرجوع و النزول للشارع.

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 06-02-2011, 12:14 AM
الصورة الرمزية cheetosmini
cheetosmini cheetosmini غير متواجد حالياً

cheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to behold

مكفاية خراب وتعالو نبدا نصلح الى اتكسر دة هياخد سنين

اللهم اتنا فالدنيا حسنة وفى الاخرة حسنة وقنا عذاب النار
قديم 06-02-2011, 12:51 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

يا جماعة إحنا دورنا كلنا إننا نتكلم مع الناس كلها نطمنهم إن الثورة خير لمصر مش خراب زى ما أنس الفقى عايز يغسل عقول الناس و يفهمها
أنا خلال اﻷيام إللى فاتت إتكلمت مع ناس كتير حواليا لما نبتدى الحوار بلاقى طاقة غضب فظيعة ضد الأبطال إللى فى ميدان التحرير
و بعدين بعد نقاش هادى و عاقل و منطقى و مع قليل من التذكير بالمشاكل إللى كل واحد كان بإن منها قبل يوم 25 و بقليل من التطمين بلاقى الناس بتفتكر تانى إن إلل بيقولوه الأبطال بتوع التحرير و القائد إبراهيم و المثلث و غيرها و غيرها هو الحق و هو الخير لمصر

يا شباب الثورة و أبطالها ما تخفوش
ما تخفوش من إنصراف ظاهرى عن تأييد الثورة
ما تخافوش من رغبة البعض فى سرعة الشعور باﻷمان
الناس كلها من جواها و فى أعماقها بتأيد الثورة و طلباتها

فأصبروا و رابطوا و ثابروا و أعلموا أنهم يألمون كما تألمون أو أشد

"صبرا فإنما النصر مع الصبر"