العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 01-11-2008, 05:48 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للمحافظه على غطاء السياره (الووتر بروف) من السرقه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

هو ده الحل اللى كنت اقصده وجربته وكذا واحد من اصحابى بيعملوه وعادى جدا وفى كذا عربيه
تمام يا ريس بس انا كنت بأوضح الطريقه عشان محدش يفتكر انه يكلكع الغطا و يقفل عليه الباب و لك جزيل الشكر
و بعدين للأمان في كذا عربيه مش معناه كل العربيات لحسن تيجي في حته ميجان و الكمبيوتر يضرب و يضطر payoo يروح التوكيل يدفع دم قلبه عشان حته زلطه و نبقى احنا السببptmnlo123per144

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 01-11-2008 الساعة 05:52 PM
قديم 01-11-2008, 08:25 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute

يا رجاله دخول حته من الغطاء داخل الباب و القفل عليه بيعوج كاوتش العزل اللى داير حوالين الباب و ممكن يقطعه بعد فتره و ده بيدخل صوت هواء جامد لو مسافر او بتجرى و قافل زجاج العربيه كله ..... فكده يبقى انت بوظت العزل و هاتسمع اصوات الهواء و ده مش لذيذ لناس كتير و انا منهم ..... و فيه ناس مش هاتفرق معاها .

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 04-11-2008, 01:44 PM
porto
Guest

فكره حلوا ياباشا وطبعا كتابه الرقم عليه فى الفضى لانه ممكن يتمسح بسهوله وطبعا مش هبوظ الابواب والشنط علشان خاطر الكفر
قديم 24-08-2010, 12:50 AM
elensaan elensaan غير متواجد حالياً

elensaan is on a distinguished road

انا بقفل عليه الباب
بس فعلا القطط قفشتها بتشد فيه باظافرها كانها بتسن اظافرها فيه
قعدت متنكد يومها لما شفت المنظر ده
قلت اكيد انا عملت حاجة اغضبت ربنا صلت عليا القطط