العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 31-01-2010, 02:07 PM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute
رد: ايه العربية بالمواصفات دي ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaXx مشاهدة المشاركة

ال I30 انا كنت فاكرها عربية تعبانة و ثباتها ضعيف زي كل ال هيونداي المنتشر عندنا من اول ال فيرنا لحد الانترا ,,, بس اكتشفت انها واخد 5 نجوم امان يعني مش ورق لا حبة ولا اتنين ولا اي حاجة ,,, و الثبات بتاعها كويس ,,,و نضيف انها هاتشباك و ده يخلي ثباتها يعلي اكتر ,,,

اخيرا ال I30 مش الهاتشباك من ال الانترا علشان دي فكرة ناس كتير العربية مختلفة عنها في كل حاجة تقريبا معادا الموتور
اكيد نظرتك للهيونداي زي بزيط انها عربية مش الي هي ptmnlo123per172
بس في حاجات بنستغربها بيقولك كل لما بتزود السرعة كل لما البوار بيتقل عشان تتحكم فيها اكتر
و دي انا ماشوفتهاش غير في الفيات برافو و 500

الا صحيح الابيزا مش دخلة في المواصفات دي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

الكروز ياباشا عربية محترمة وشيك وتوكيل محترم

الهوندا السيتى كمان
فعلا الكروز عربية ستايل و سعرها وصلني من فترة بالمواصفات دي كان 137,000
و السيتي طبعا تنحدر من هوندا الاسطورة بس الغيظني مفهاش عداد حراره ptmnlo123per1147
قديم 01-02-2010, 07:10 AM
eskenderiya eskenderiya غير متواجد حالياً

eskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه العربية بالمواصفات دي ؟؟؟

cruze highline is so ggood
قديم 01-02-2010, 10:09 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

انا شايف إن انسب حاجه تلبى المواصفات مع مراعاة السعر هى السيراتو

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 01-02-2010, 11:18 AM
krim71 krim71 غير متواجد حالياً

krim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to behold

هو صحيح ان الكروز الماتور بتاعها هو ماتور النوبيرا و الاوبترا؟ عموماً انا عندي نوبيرا و ماتورها عامل شغل عالي اوي
قديم 02-02-2010, 02:16 AM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute

ممم
دلوقتي واصلنا لل عربيات دول
سيراتو , كروز , لانسر , مازدا , i30 , سيتي
حد شايف حاجة تانية ؟؟؟
ها تفتكرو ايه فيهم احسن اداء و عزم و تحس ان المتور متقافل صح
ها يا رجالة احنا عوزين نوصل بالموضوع ده ل عربية زي ما يقال
صفوة الصفوة