العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 09-01-2010, 05:20 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عرض جامد نيو سيراتو 2010 خليجى

شكرا يابو نورا انا هااجل الشرا يومين تلاته وادور واطقس ولو فيه اى حاجه هاقولك على طول
قديم 09-01-2010, 05:54 PM
الصورة الرمزية solidsnake
solidsnake solidsnake غير متواجد حالياً
من انا؟: علاء الدين المنصورى
التخصص العملى: جيوفيزيقى بشركة خدمات بترول ( بى جى اس )
هواياتي: تنس الطاولة

الموقع: القاهرة ( الحلمية الجديدة ) الجيزة ( حدائق اكتوبر )
solidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

سمير ريان محترم والعرض كويس فعلاً ويكفى انك هتستلم بسرعة استخير وتوكل واستلم العربية بعد ما تجرب كل صغيرة وكبيرة كانك رايح تشترى مستعمل مش زيرو بس يا ترى فكرت هتعمل ايه فى الضمان ؟
بالنسبة للسيارات الخليجى ى مكاتب ضمان كتيرة تشترى للسيارة ضمان و على كرة بتكون على كفاءة فى الخدمة
انا بس رديت على موضوع الضمان باللى اعرفه ,,, و ان شاء الله اجيب لكم اسماءهم و نظامهم

و lol64 ربنا يبارلك يه ان شاء الله

شعبنا قامت قيامته، اى حد يهين كرامته نقل قيمته ونبقى كلنا ايد فى ايد
ام الدنيا بقت ابوها ، واللى يتطاول عليها ، جابه لنفسه و تانى نربيه من جديد
قديم 09-01-2010, 06:56 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

بالنسبة للسيارات الخليجى ى مكاتب ضمان كتيرة تشترى للسيارة ضمان و على كرة بتكون على كفاءة فى الخدمة
انا بس رديت على موضوع الضمان باللى اعرفه ,,, و ان شاء الله اجيب لكم اسماءهم و نظامهم

و lol64 ربنا يبارلك يه ان شاء الله

شكرا ليك قوى يعنى مخافش من موضوع الضمان ده
ربنا يكرمك
قديم 09-01-2010, 11:40 PM
waleedashoor waleedashoor غير متواجد حالياً

waleedashoor is just really nicewaleedashoor is just really nicewaleedashoor is just really nicewaleedashoor is just really nicewaleedashoor is just really nice

انا طبعا مع عمل استخارة اولا

لكن المناظر ليها بالتوكيل سعره كام
لازم تعرف الفرق عشان تحسبها

على ما اذكر السيراتو المانيوال بتبدا ب 97 الف فى التوكيل
قديم 10-01-2010, 10:45 PM
الصورة الرمزية solidsnake
solidsnake solidsnake غير متواجد حالياً
من انا؟: علاء الدين المنصورى
التخصص العملى: جيوفيزيقى بشركة خدمات بترول ( بى جى اس )
هواياتي: تنس الطاولة

الموقع: القاهرة ( الحلمية الجديدة ) الجيزة ( حدائق اكتوبر )
solidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to behold

اتضل يا lol باشا دول مكانين لصيانة الخليجى , بس معلش اعزرنى مجبتش غيرهم ,
الاول ( امير و جوزيف ) او ( بوش ) و ده امام حديقة الطفل فى شارع ابو داوود الظاهرى فى مدينة نصر
بيعمل صيانة لحاجات كتير, و سالت ابن عمى بيشكر فيه اوى فى احترامهم و شغلهم ( بيعمل صيانة اوكتافيا )
و قالى بيشتغلوا فى الكيا

التانى بقى تريبل ايه و ده فى عمارات العبور و نمره اهيه ( 24016370 22636367 0113223600 )
بس ده انا مش متاكد من عنوانه يا ريت تتاكد من التليفون او الدليل ,,,, بس هو معروف اوى وبسمع عنه كتيير

بس مش لول ده علشان اسمك علاء برضه اصل انا اسمى علاء و اصحابى يقولولى لول برضه

اى خدمة يا باشا و متنساناش فى لفة لما ربنا يكرمك بيها ان شاء الله

شعبنا قامت قيامته، اى حد يهين كرامته نقل قيمته ونبقى كلنا ايد فى ايد
ام الدنيا بقت ابوها ، واللى يتطاول عليها ، جابه لنفسه و تانى نربيه من جديد