العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 17-04-2013, 05:17 AM
الصورة الرمزية enas ana
enas ana enas ana غير متواجد حالياً

enas ana will become famous soon enough
افتراضي رد: ده اول موضوع ليا ممكن تساعدوني؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudelmasry2016 مشاهدة المشاركة

بصى كسر زيرو يعنى عربية لسه جديدة وما استخدمتش غير اشهر ولا كدا وصاحبها عايز يبيعها تبصى تلاقى حالتها عالزيرو وعاملة كيلوهات قليلة جدا دى بقى الناس بتوع السيارات والجو ده بيسموها كسر زيرو _ بس يا ست الكل
بجد شكرا اوي لحضرتك
قديم 17-04-2013, 05:19 AM
mahmoudelmasry2016 mahmoudelmasry2016 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الانترنت وأفادة الناس وايضا قيادة السيارات

mahmoudelmasry2016 has a spectacular aura aboutmahmoudelmasry2016 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة enas ana مشاهدة المشاركة

لالالا صيني و 64 الف ؟ كتير جدا عليها
بصى كنت بقول زيك كدا فى الاول وبعدين قام واحد طلع وقال الصينى يا ناس انتشر جدا ودالوقتى ده الاسلوب القديم اللى يقول ده صينى ومش عارف ايه خلاص انتهى الكلام ده السيارة دى اثبتت وجودها وقطع غيارها بقت متوفرة كتير وفيها كل الكماليات بيقول طب ما الكورى اول ما نزل كان بيتهاجم كتير جدا وكانت الناس تقول كورى _كورى ايه يا راجل ده خسارة فيه ........ المبلغ تعالى شوفى دالوقتى السيارات الكورى عاملة وانتشرت ازاى واثبتت كفاءتها قد ايه فانتى نصيحتى ليكى ما تتسرعيش واسألى كتير انا واحد من الناس والله العظيم قعدت شهرين علشان اجيب سيارة وارسى على حاجة كويسة واخيرا والحمد لله وقعت ف حاجة كويسة من كام يوم وخلصت فيها كيا برايد هاتشباك
قديم 17-04-2013, 05:25 AM
الصورة الرمزية enas ana
enas ana enas ana غير متواجد حالياً

enas ana will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudelmasry2016 مشاهدة المشاركة

بصى كنت بقول زيك كدا فى الاول وبعدين قام واحد طلع وقال الصينى يا ناس انتشر جدا ودالوقتى ده الاسلوب القديم اللى يقول ده صينى ومش عارف ايه خلاص انتهى الكلام ده السيارة دى اثبتت وجودها وقطع غيارها بقت متوفرة كتير وفيها كل الكماليات بيقول طب ما الكورى اول ما نزل كان بيتهاجم كتير جدا وكانت الناس تقول كورى _كورى ايه يا راجل ده خسارة فيه ........ المبلغ تعالى شوفى دالوقتى السيارات الكورى عاملة وانتشرت ازاى واثبتت كفاءتها قد ايه فانتى نصيحتى ليكى ما تتسرعيش واسألى كتير انا واحد من الناس والله العظيم قعدت شهرين علشان اجيب سيارة وارسى على حاجة كويسة واخيرا والحمد لله وقعت ف حاجة كويسة من كام يوم وخلصت فيها كيا برايد هاتشباك
طيب ممكن تنصحني بموديل تاني ؟ غير الاسبيرانزا انا بكرهها لله في لله كده عاوزة موديل شبابي صغير بردو انا 24 سنه مش ست يعني حاجه هاتشباك طيب هيا الفيات بونتو الجديده بكام ؟
قديم 17-04-2013, 05:35 AM

mahmoudelmasry2016 has a spectacular aura aboutmahmoudelmasry2016 has a spectacular aura about

لا غالية البونتو سمعت انها بتعدى ال100 الف بصى ,,,,,,,, الرينج بتاعك ده هيجيبلك مستعمل حاجة كويسة يأما تحاولى الصينى بقى لان ده اللى يناسب السعر اللى معاكى وانا عامة نصيحتى ليكى ,,,,,,,, مادام حابة الهاتشباك اوى كدا يبقى حاولى تدوريلك على كيا بيكانتو ولا هونداى i10 مستعمل وتابعى عالنت بس كدا هيسهلك الامور ادخلى على دوبيزل وعلى موقع هتلاقى دوت كوم وموقع بيكام كل دول سيارات اول بأول _ وربنا يوقعك فى حاجة كويسة بأذن الله
قديم 17-04-2013, 05:37 AM

وانا اوعدك انه هحاول اسألك وان نزلت السوق ف مرة اجبلك اخر الاسعار وأى حاجة عايزة تعرفيها ف السيارات _ انا تحت امرك