العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 26-10-2009, 01:11 AM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: يا ريت الكل يقولي اعمل ايه ؟؟؟؟؟

استاذى الفاضل قالو ها حكمة زمان " الا***** هو الذى لا يتعلم من اخطاءه والعاقل الذى يتعلم من اخطاءه والحكيم الذى يتعلم من اخطاء الاخرين "
وواضح ان حضرتك عارف اخطاءك كويس جدا وبتكررها بدل المرة 60 و 90 مرة حسب كلامك ومافيش فايدة ....... مابتتعلمش !!!!!!!!!!

لما حضرتك مش عارف تعمل ايه يبقى احنا اللى هانقولك تعمل ايه ؟؟!!!!!
اقولك انا تعمل ايه
اتقى ربنا فى نفسك وفى مالك - اللى هو عربيتك - وفى الناس اللى فى الشارع سواء راكبة او ماشية بمختلف انواعهم
واعرف اللى ليك واللى عليك وهاتلاقى الدنيا بقت زاى الفل
ولو ده ماحصلش
يبقى تقعد فى البيت الى ان يقدر الله امرا كان مفعولا

كلامى ناشف حبتين اعذرنى بس كلام حضرتك بصراحة يخلى الواحد يخرج عن شعوره

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )

التعديل الأخير تم بواسطة salahabdelnabi ; 26-10-2009 الساعة 02:09 AM
قديم 26-10-2009, 03:46 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

استاذى الفاضل قالو ها حكمة زمان " الا***** هو الذى لا يتعلم من اخطاءه والعاقل الذى يتعلم من اخطاءه والحكيم الذى يتعلم من اخطاء الاخرين "
وواضح ان حضرتك عارف اخطاءك كويس جدا وبتكررها بدل المرة 60 و 90 مرة حسب كلامك ومافيش فايدة ....... مابتتعلمش !!!!!!!!!!

لما حضرتك مش عارف تعمل ايه يبقى احنا اللى هانقولك تعمل ايه ؟؟!!!!!
اقولك انا تعمل ايه
اتقى ربنا فى نفسك وفى مالك - اللى هو عربيتك - وفى الناس اللى فى الشارع سواء راكبة او ماشية بمختلف انواعهم
واعرف اللى ليك واللى عليك وهاتلاقى الدنيا بقت زاى الفل
ولو ده ماحصلش
يبقى تقعد فى البيت الى ان يقدر الله امرا كان مفعولا

كلامى ناشف حبتين اعذرنى بس كلام حضرتك بصراحة يخلى الواحد يخرج عن شعوره

يا استاذ صلاح
انا عامل الموضوع بطريقه كوميديه اصلا و الاخطاء دي بقع فيها كل فين و فين و مفيش مشاكل و عمري مخبط عربيه و لا اي حد و لا عمري هخبط ان شاء الله تعالي عشان ربنا اللي بيسترها و انا الحمد لله مع اني بسوق من شهر و نص بس لكن بسوق كويس بشهاده الجميع لكن بجري شويه الساعه مثلا 3 بليل و الشوارع فاضيه و انا فعلا بتخنق من الزحمه و بتنرفز بجد و الحاجه دي بالذات مش عارف اغيرها و علي فكره انا لا مسهتر و لا حاجه و عارف ربنا كويس الحمد و الكل يشهد علي تعاملاتي مع الناس و لكن ساعات بحب اهزر زي ماعملت في الموضوع ده و الحاجات دي بتحصلي فعلا و لكن علي فترات متباعده و ربنا اللي بيسترها عشان مفيش حد كبير علي السواقه و بلاش تاخد فكره وحشه عني انا كنت عامل الموضوع هزار وبس لان ده مش منظر سواقه اصلا

قديم 26-10-2009, 03:51 AM
الصورة الرمزية abonagham
abonagham abonagham غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدرس

abonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to beholdabonagham is a splendid one to behold

نسيت تقول لنا بتمشي فين عشان نبعد عنك

ptmnlo123per144
قديم 26-10-2009, 03:53 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

اهم حاجه يا برو انك بتعترف بأخطائك
و بالنسبالي دي اخطاء قاتله و نصيحتي ليك تتعلم سواقه
من اول و جديد لانك كده مش بتعرف تسوق صدقني
و حتجيب مصيبه لنفسك قريب لو فضلت علي المنظر دا

اكتر حاجه تجيب اجل العربيه المطبات و الميه و لو فضلت علي كده العربيه دي حتنتهي منك

يبقي انت ماعندكش حسن تقدير للمسافات و مش عارف فرامل عربيتك نظامها ايه و حتوقفك فين!!!
و بالتالي برضه الغلط منك لان لو انت سواق و ماشي بعربيه من غير فرامل حتي حتعرف توقفها و مش تاخد بيها مطبات!!!

لا ما تقلقش دي سهله و ما فيهاش حاجه
مسيرك تقع تحت ايد ضابط ابن ستين في سبعين تتنطط عليه حيعرفك ان الله حق
او تقع تحت ضابط محترم برضه حيعرفك ان الله حق بسبب استهتارك دا
فمتقلقش من النقطه دي نهائي ححتتحل لوحدها!!!!!!!!!

ماهو الغلط منك مش منهم انت اللي بتتروش انت لازم تعمل حسابك انك ورا الدركسيون ما تمشغلش غير باللي حواليك بس و عينك تبقي في وسط راسك

اعتقد انك جاوبت علي نفسك
ماشي سرحان فلازم تغلط و بالمنظر دا عمر ما رد فعلك حيبقي سريع لو لا قدر الله حصلك موقف مفاجئ

لا يا برو مش ممكن كده!!!!!!
يعني انت حتخيش 90 مره و ما اتعلمتش من دا كله
الواحد لما بيغلط غلطه مره و التانيه بيبقي خلاص حفظ الدنيا ماشيه ازاي و بيحاول يتعلم من اخطاءه

طب دا مش اهمال امال تسميه ؟؟؟
هو المفروض انك اللي جنبك ياخد باله ان عربيتك جايه عليه
ماهو صحيح حتعمل ايه و لا ايه مش كفايه سرحان ..
كمان عاوز تاخد بالك من السواقه مش معقول طبعا!!!!!ههههههه

ربنا يستر عليك انت كمان و يكفيك الشر
لان خبطه البني ادم صعبه جدا و ربنا ما يوريهالك ولا يوريها لحد
تخيل كده واحد بيعدي الشارع من الناس اللي انت مش بتفاديها دي و جه علي عربيتك
و سين و جيم و قسم و محضر و قضيه و محكمه
و اهلك يتشحططوا وراك و تدخل الحجز مع المشبوهين و المسجلين
لو فكرت في الكلام دا كله حتخاف تنزل من الشارع من اساسه باسلوب سواقتك دا.

مافيش حاجه اسمها بتنسي
بتنسي يبقي تقعد في بيتك ما تسوقش عربيات و تجيب الضرر لنفسك و اللي حواليك
لان اللي بتعمله دا يا برو مش اسمه سواقه
السواقه مش بنزين و فرامل و مجرد اني بعمل اوازن البنزين و الدبرياج و الف الدركسيون
يبقي كده انا بقيت سواق
السواقه تحكم و تناغم بينك و بين العربيه و بين الطريق و اللي ماشيين فيه
لاني مش عايش لوحدي في الشوارع .
ارجو ان تتقبل كلامي بصدر رحب رغم اني عارف اني كنت عصبي شويه
لكن انا فعلا بتغاظ من اللي بيمشي بالمنظر دا في الشارع و لقيتك قدامي بقي
قولي اعمل ايه
لازم تقعد فتره ما تسوقش و بعدين اتعلم السواقه و انسي اللي كنت
بتعمله دا لان دا مش اسمه سواقه خاااااااالص

ده تهريج و الله يا استاذ حازم
انا عامل الموضوع ده هزار اصلا و ياريت كل الناس تعلق زي الدكتور بولبولان او دكتور عمر اخدوا الموضوع مش بحده خالص لان واضح من كلامي اني بهرج انا الحاجات دي بعملها علي فترات متباعده سهو او تعب او او او و انا الحمد لله عارف ربنا كويس فمش هعمل حاجه وحشه
و بقول تاني انا بهرج يا جماعه

قديم 26-10-2009, 04:03 AM
الصورة الرمزية king mimo20
king mimo20 king mimo20 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد طلعت سليمان
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: البحث والاطلاع ولعب كرة القدم

king mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond repute
رد: يا ريت الكل يقولي اعمل ايه ؟؟؟؟؟

يا معلم ادينى رقم بطاقتك وانا ان شاء الله ابلغ عنك ptmnlo123per122
ولو سبوك مفيش قدامى غير ptmnlo123per180او اخطفك بقى واطلع عليك البلاوى اللى بتعملهاptmnlo123per157ptm nlo123per113ptmnlo123per1 116ptmnlo123per163 هههههههههه انا بهزر اوعى تزعل ptmnlo123per1 66

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من اهم مواضيعى

مصر بلد الوحوش
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...E1%E6%CD%E6%D4

حصرى لمصر موتورز تقرير عن هوندا بايلوت 2010

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17013

صور مضحكة من مصر !!!!!
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=24756

لا اله الا الله محمد رسول الله