العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: تدي صوتك لمين في الانتخابات البرلمانيه 2011
التيار الاسلامي 34 59.65%
التيار الليبرالي 14 24.56%
تيار الخدمات وابناء البلد 9 15.79%
المصوتون: 57. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 28-11-2011, 08:08 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسلامي vs ليبرالي vs خدماتي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

أيه الأخبار يا شباب مين انتخب النهاردة ؟؟؟

أحكوا تجاربكم
انا لسه جاي اهه من اللجنه لاني روحت بعد ما خلصت الشغل وحظي لقيت الجنه شبه فاضيه ولقيت على بوابة المدرسة حوالي خمس عساكر جيش ودخلت اللجنه لقيت القاضي شباب ومحترم شاف البطاقه واداها لموظفتاني وادوني كشفين مضيت فيهم وبعدين ادوني ورقتين ....... هوووب حطيت صوتي وانا في قمة السعاده وعلى فكره دي مش اول مره انتخب انا مدمن انتخابات اساسا وياما اتعرضت لمضايقات من الامن علشان اقدر ادخل احط صوتي
نسيت اقول ان عندنا كان فيه لجنتين جنب بعض واحده للستات وواحده للرجاله ساعة ما روحت الساعه خمسه المغرب كانت لجنة الستات زحمه جدا ولجنة الرجاله شبه فاضيه بس الصندوق القزاز كان مليان لاخره
ياريت با استاذ احمد تقولنا برضه عملت ايه
وياريت كل اللي حط صوته يشاركنا
قديم 28-11-2011, 08:19 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

انا ذهبت و انتخبت بس من غير اقتناع الحقيقة لانى ارى مبارة بين الوسط و الحرية والعادالة و الموضوع دينى بحت دول مسلمين و دول مرشحين من الكنيسة لكن الحقيقة ما حدش قال منهم حاجة تستاهل انك تنتخبهم دة على القوائم

الفردى بقى مسخرة المترشحين لا يرقى اى منهم لان يكون مدير مركز شباب

هاحكيلكم حكاية ظريفة اوووى

من يومين كدة جة واحد من المرشحين و قعد معانا على القهوة اتكلم شوية مضمون الكلام الناس الكبيرة لازم تقعد فىالبيت كفاية كدة عليهم سننا قريب من بعض و لما تعوزنى هاتلاقينى
بالمناسبة هوة محام قال انا بفهم فىالقانون يبقى لازم ابقى جوة على شان افيدكم هههههههههههه

قلت اتكلم اشوف ارائة السياسية قلتلة اية رايك فى الوقفة فى ميدان التحرير رد قال مالناش دعوة بيهم خليهم واقفين سكت و عرفت انا بتكلم مع مين طبعا هوة .....

عمرو احمد
01003388954
قديم 28-11-2011, 08:49 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

متابع

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 29-11-2011, 12:10 AM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

شكلهم وحش اوي اوي اوي من هنا لحد ميت سنه قدام ... النخبه اللي توقعت ان الانتخابات تفشل وكانوا مجهزين نفسهم النهارده علشان يطلعوا في الفضائيات ويشمتوا في الشعب ويشتموه
افتحوا التلفزيون دلوقتي هتلاقوهم في الفضائيات وشوشهم سودا ومش عارفين يقولوا ايه والتشنجات اللي كانت عندهم اختفت والصراخ والزعيق بح خلاص وعيونهم في الارض من اون تي في للحياه لدريم للمحور
دول رمونا بالمدفعيه التقيله 10 ايام علشان يعقدونا في الانتخابات ويخلونا ما نروحش ... ياللا هنقولهم ايه .. كفايه عليكم الكبسه .... يا اولاد النخبه
قديم 29-11-2011, 01:07 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

أنا صحيت الصبح بدري و الساعة 8 كنت قدام اللجنة علي اساس إني أذكي أخواتي

لقيت طابور داير ما يدور اللجنة ( مدرسة سيزا نبراوي بالقاهرة الجديدة )

طنشت و قولت بكره بقه و رحت قعدت علي قهوة ،،

كلمني صديقنا أيمن عبد الرازق معانا في المنتدي و معايا في نفس اللجنة

قالي أنا في الطاابووور أنتا فين

رحتله كان وصل نصف المسافة دخلني معاه ،، دخلنا مع بعض

بعد شوية بسيطة ،، دخلت في دقايق صوت و خرجت

أيمن بقه كان حظه عاثر و قعد فترة طويلة جدا عشان لجنته الفرعية كانت زحمة

المهم مرضيتشي استندل معاه و استنيته

أنا و ايمن صوتنا

لمصطفي النجار فئات ، عمرو عوده عمال ، قوائم حزب العدل

الكلمات الدليلية
ليبرالي, الانتخابات, خدمات, سياسه