العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 14-09-2011, 11:53 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: هل تعلم تاريخ المطرية

AHLNW SHALN
قديم 14-09-2011, 11:59 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يوم لن أنساه في حياتي ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

الف الف حمد لله على سلامتك
فكرتنى بايام الجيش كنت فى سلاح المظلات وكان فى يوم عندنا قفز فى وادى العواسج بالاسماعلية
والمفروض عند الوصول للارض السير الى اتجاه قنابل الدخان فى الارض واليوم ده كانت سرعة الريح عالية نوعا ما
وقنبلة الدخان تولع من هنا واثرها يختفى فى وقت قليل ودور بقا على منطقة التجمع واليوم ده كان القفز فى السادسه صباحا وعلى متجمعة القوات ولموهم من الصحراء روحنا انشاص الساعة 2 باليل
بس والله كانت اجمل ايام حياتى
انته بقي فكرتني باللي مكنتش عايز افتكره ياابو شروق في الكليه الحربيه كان علينا ماده المظلات بناخدها في السنه التانيه ..

وكنا بنروح لوحده المظلات اللي في طريق بلبيس وانته عارف بصفتك خبرة في المظلات ان قفز المبتدئين غير القفز الحر كان كل طالب 3 قفزات لازم يقفزهم بالذووق بالعافيه هتقفز هتقفز

كنا لابسين مظلتين ... الرئيسيه علي الظهر دي بتتفتح اتوماتيك اول مانقفز من الطيارة والتانيه احتياطيه وبتكون علي الصدر علشان لو لاقدر الله الاولي متفتحتش نفتح البارشوت التاني ...

انا قفزت والمظله فتحت ميه ميه وكله تمام متعرفش بقي ايه اللي خلاني العب في المظله التانيه لحد ماتفتخت هيا كمان وبقوا مظلتين وبدأوا يلفوا علي بعض ويلفوا علي رقبتي ويضغطوا علي العمود الفقري وانا حسيت اني هنفجر وبدأت أردد الشهاده اه والله وببص تحتي لقيت ناس بتجري وعربيات اسعاف لحد ماربنا كرمني ونزلت علي الارض بتوفيق من الله عزوجل

كان موقف لااحسد عليه
قديم 15-09-2011, 12:00 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymangalal مشاهدة المشاركة

لا حول ولا قوة الا بالله
حدث واقعى مش عايز اقول جميل بس مثير بالنسبة للى بيقرأه كأنه قصه من قصص رجل المستحيل
حمد الله على سلامتك ..... قدرة الله وارادته فوق كل شىء
ربنا يكرمك ياحبيبي انا حسيت فعلا اني بقيت عامل زي أدهم صبري

قديم 15-09-2011, 12:02 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dieseltrucker مشاهدة المشاركة

الف حمدالله ع السلامه
والله كنت هازعل
وكنت ها الف قصه جديده اسمها البحث عن ام اف سته وتمانين
بس سؤال لو انت كنت تهت كنا هانعرف منين انك تهت
تاني مره لما تتوه ابقى اديني رنه اقوم اعرف انك تهت واقول للزملاء
تقوم لما ترجع تلاقينا بنقولك حمدالله ع السلامه علطوووول
بهزر معاك والله
ياباشا انا اتوهلك مخصوص والله هههههههههههه

ربنا يخليك يامعلم
قديم 15-09-2011, 12:03 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أين أحمد بدر 1978

هو كان أبغنا بإنشغاله لمده أسبوعين أو شهر فى أول رمضان ثم إنقطعت أخباره بعد ذلك

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة