العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل استفت من الجدول
نعم 2 66.67%
لا 1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 11-09-2010, 08:12 PM
Alexandrian Alexandrian غير متواجد حالياً

Alexandrian is on a distinguished road
افتراضي مطلوب سوزوكى ألتو تقسيط مباشر بالاسكندرية

كل سنة وانتم طيبين أولاً

انا كنت بسأل عن معارض التقسيط المباشر فى الاسكندرية انا معايا 10000 وممكن أدفع 1000 قسط وأجيب مفردات مرتب ب 1800 وايصال كهرباء والبطاقة طبعاً
مكن حد يقوللى ماهو كده فيه امكانية تقسيط عن طريق البنك! بس انا شركتى مش كبيرة اوى وبالرغم ان مرتبى بيتحول على السى آى بى بقالى سنتين بس الشركة لسه ماتكودتش وده حيخلى البنك ياخد منى مقدم 50% عشان كده بسأل لو فيه تقسيط مباشر ولو فيه حد عنده حاجة مستعملة فى حدود 10000-15000 ياريت يفيدنى برضه
قديم 12-09-2010, 08:19 PM
SuccessCre8or SuccessCre8or غير متواجد حالياً

SuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to all
افتراضي لو دفعت 30 مقدم فيرنا او بيكانتو ... القسط هيكون كام ؟؟

السلام عليكم ..

لو دفعت مقدم 30 الف لفيرنا او بيكانتو (زيرو) ... هيكون قيمة القسط كام لو على 3-5 سنين ؟

و العربية هتقف بكام ؟؟

معلش جايز يكون سؤال عايم ... بس معرفش تفاصيل في التقسيط خالص

شكراً
قديم 13-09-2010, 10:19 AM
alhoda alhoda غير متواجد حالياً

alhoda has a spectacular aura aboutalhoda has a spectacular aura about
افتراضي رد: التقسيط بنظام الوديعة

طيب ليه وجع الدماغ ونضيع فلوسنا فى الفاضى طالما ان المشترى كده كده معاه ثمن السيارة كاش ايه لازمتها يقسم المبلغ نص وديعة ونص كاش ويدفع اقساط هنا ويدفع رسوم هنا ويداين نفسة ويمضى شيكات ويشيل هم القسط طب ما يدفع ثمن العربية كاش ويخلص وكمان يشترى من ارخص معرض وهو حاطط رجل على رجل وبعد كده يبقى مريح دماغة واللى ربنا يرزقه بيه بعد كده يصرف منه او يحوش زى ماهو عايز ولا ايه ؟ انا لما بفكر فى المواضيع دى الاقى ما فيش حد من اصحاب رؤوس الاموال سواء بنوك او غيره إلا بيفكر ازاى يمص دم الشعب المصرى وكاننا بقينا عايشين فى مستنقع مليان ناموس وبراغيت وحشرات كل غذائها على دم الغلابة ............. وعجبى

ptmnlo123per184
قديم 13-09-2010, 03:21 PM
bloodrcheed bloodrcheed غير متواجد حالياً

bloodrcheed is on a distinguished road
عاجل عايز اشترى عربية برجاء المساعدة

عايز اشترى عربية من 60 الى 80 الف ويكون المقدم 10000 جنية وممكن ادفع قسط شهرى 1000 جنية وليس عندى اية ضمانات ولا ودائع ولو مش هينفع ياترى اية العربية المناسبه ليا وانا بشتغل مهندس مدنى حديث فى شركة مقاولات كبرى (قطاع عام)
قديم 14-09-2010, 12:39 AM
eng_ahmed_90210 eng_ahmed_90210 غير متواجد حالياً

eng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to all
افتراضي رد: عايز اشترى عربية برجاء المساعدة

طالما مفيش ضمانات او ودائع
لازم تدفع علي الاقل 50 %

الكلمات الدليلية
أبحث عن لادا 20107 مستعملة بالتقسيط, ميتسوبيشى لانسر, مطلوب, مطلوب أكسنت تقسيط, مطلوب سيارة للتقسيط, مطلوب شراء سيارة, الشباب الطموح, اتخنقت بجد, تويوتا كورولا, تقسيط سيارات, سيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارات بالتقسيط, سيارات جديدة, سيارة, سيارة مستعملة بالتقسيط, سيارة سوداء, سيارةجديدة, شيفرولية, صيني, شحن،نقل, شروكي, عايز اقسط كروز او كيا سيراتو, عربيه, طلب شراء سيارة