العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 11-03-2010, 02:26 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman mohamed مشاهدة المشاركة

محتاج رايك فى عربية اونو مو 94 فابركة برة و جوا و فيها تكييف , ماشيا حوالى 200 الف و لسة معمولها عمرا من كام شهر , فيا شوية تظبيتات من برة و فوانيس اشارة, سعرها كام و اية رايكو فيها .و ها الاونو 94 بتنزل بتكييف ولا دا متركبلها.
تساوى 26-27
فيها سيارات فى الموديل نزلت بتكييف

قديم 11-03-2010, 02:31 PM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of
افتراضي رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

دكتور بعد اذن حضرتك انا كنت سألت حضرتك اجيب ايه ابدأ بيه وحضرتك كنت وصفت لى 128 من 77 الى 85 فى حدود من 10الاف الى 15 الف انا دلوقتى وقعت قدامى حتة 128 موديل 76 حالة جيدة مطلوب فيها 10 الاف ماينقصوش مليم ايه راى حضرتك انا نازل أشوفها بكرة مع العلم عايز ابيعها فى اول شهر 6 هل هيبقى صعب بيعها وللا ايه وشكرا ليك
قديم 11-03-2010, 03:22 PM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

دكتور بعد اذن حضرتك انا كنت سألت حضرتك اجيب ايه ابدأ بيه وحضرتك كنت وصفت لى 128 من 77 الى 85 فى حدود من 10الاف الى 15 الف انا دلوقتى وقعت قدامى حتة 128 موديل 76 حالة جيدة مطلوب فيها 10 الاف ماينقصوش مليم ايه راى حضرتك انا نازل أشوفها النهارده مع العلم عايز ابيعها فى اول شهر 6 هل هيبقى صعب بيعها وللا ايه وشكرا ليك
قديم 11-03-2010, 05:29 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

دكتور بعد اذن حضرتك انا كنت سألت حضرتك اجيب ايه ابدأ بيه وحضرتك كنت وصفت لى 128 من 77 الى 85 فى حدود من 10الاف الى 15 الف انا دلوقتى وقعت قدامى حتة 128 موديل 76 حالة جيدة مطلوب فيها 10 الاف ماينقصوش مليم ايه راى حضرتك انا نازل أشوفها النهارده مع العلم عايز ابيعها فى اول شهر 6 هل هيبقى صعب بيعها وللا ايه وشكرا ليك
تم الرد بموضوع متوسط أسعار المستعمل

قديم 11-03-2010, 07:21 PM
سامح اد سامح اد غير متواجد حالياً

سامح اد will become famous soon enough

جهد رائع بارك الله فيك والاسعار دى فيها سيارت ارتفع ثمنها
موضوع مغلق